Vargen: Killen fick höra att han skulle vara hård och defensiv i 4:e, gillar väl inget av dessa två alternativ, men MoDo betalar väl hyran.. OP är blekare än George.
Matt Anderson, helt ok. Precis vad jag förväntade mig, kanske lite mindre omställningsproblem än vad jag trodde.
David Granberg: Ung men han har verkligen visat att han är där i avgörande lägen. Hög kvalitet på det "lånet". Trots sin ungdom har han gett spets.
Berg: Vafan, Hinken gav sig aldrig. Trot att Berg ville vara kvar i Stockholm, med sin familj och trots att Wikegård varit heltjurig så hämtar han hem honom. Alla ville Ha Berg.
Nu väntar vi....Kan det bli en till? Nä knappast. Han är ju inkompetent,
Men vi får väl se.
Jag tror inte vi har en chans at gå upp och vi kommer att vara i allsvenskan tjugo säsonger till. Men jag gillar ju MoDo.
Zource: Det faktiskt imponerande, eftersom vi inte skapat en enda målchans under 60 minuter ner än slumpchaner. Det är ju inte så att vi dominerat. Vimmerby är väl så bra som oss.
Vikingmodo : Ser att det var Olofsson som hamnade helt fel vid 1-2. Sedan undrar man varför han får täcka upp för backarna? Var både vänsterback och center borta, för det är minst sagt mindre bra att en ytterforward ska behöva täcka upp.