1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 499489 inlägg · 4183 ämnen
« · 2683543 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: lite flax där men absolut

SPOODI: Jåvla skott Persson har.

{10065}: jasså för det syns inget i tv och var ju väldigt lugnt vid avblåsning. Var du där? För du skrev väldigt mycket på forumet igår. Sluta försvara det beteendet det är äcklande

Costanza: De gäller såklart bara på personer med svenskt pass, drabbar inte George. ;)

{7426}: Då skulle ju Lövarna veta var jag bor, haha!

SPOODI: Ja, och 4 heltidstjänster ala moderatorer fick sparken. Menar bara, många troll skulle inte finnas kvar.

{7426}: Fotbollskanalen började ju med det. Gick från 2-300 kommentarer per inlägg till 0 ?

SPOODI: På precis samma sätt som du visste det du skrev tidigare :) lämpligt va?

SPOODI: HS borde vara inloggning med BankID, fulla namn och ingen sekretess, men ack så död community detta hade blivit då. 😂

KB: Klokt, han ville gärna provocera lite :D

{7426}: han hejar på Västerås finns ingen annan förklaring

{7426}: Anmäl gärna om det dyker upp fler konton… bonden får ta en paus iaf.

SPOODI: jag hatar Brynäs sedan 1999! Kommer aldrig glömma grisen Molins ansikte.

SPOODI: sjukt billig andra utvisning. Men men inget höjdarpar som dömer deras match ikväll.

SPOODI: Ignatjew måste ha varit skymd. Stillastående skytt från blå ska inte bli mål, även om Liss skjuter hårt. Halv tavla annars.

Costanza: haha försökte han igen?

Koff: deras moderator kan inte läsa det är därför. Analfabet

SPOODI: men de var bara för att du gilla zoegas och inte Gevalia. ;)

bondensandrakonto: Tuffa på vidare i livet!

jonsson: sista utvisningen var riktigt billig

Mora gör det bra

SPOODI: Haha, jag vet. Ville bara att du skulle säga de ännu en gång. Tredje gången gillt du vet. Men vi vuxna kan diskutera viktigare saker som sagt, än att prata med självupptagna förortsbönder som tror sig vara något.

{7426}: japp 180 dagar. Va även bannad där förra året under deras kval mot Malmö i 180 dagar. Jag kan ju inte hålla igen när jag väl blir arg/irriterad

SPOODI: Är du avstängd i Brynäsboken? 😂

Koff: det är jag med för andra gången

SPOODI: Jag kan hålla med om att det på tv bara såg ut som kinden.
Jag minns intervjun och det var därför jag skrev det. Blev tvungen att kolla upp det igen.

SPOODI: han är ju avstängd på Brynäs sida redan,

{10585}: Är du med i ÖA idag? Pixlad bild..

{10585}:
Gör en ny välling och byt blöja så kanske du är på mindre dåligt humör och gå o lägg dig igen.

Bad_Brett: nejdå man blir inte avstäng här Tarsov är för snäll. Jag borde nog ha blivit avstängd några gånger heheh

JFK tydligen inte jag hade fel mb

SPOODI: Var det bara det?

"Resultatet blev omkring tio stygn på ena kinden – men också ett par stygn ovanför högra ögat."

Jag gissade att det där med över ögat rimligen Var nära ögonbrynet. Vad tror du?

{10585}: Gissar att du blir avstängd inom kort. Hoppas ditt gästspel här var givande!

Costanza: Jag får väl säga vad fan jag vill och du får väl blunda om du inte tycker om det. Killen är både längd och storleksmässigt en fjant, sen sätter han sig ofta i situationer där han lyckas bli skadad. Han måste upp med huvudet lite och tuffa till sig. Flera hjärnskakningar och skador för att han inte kan lyfta blicken.

Larviga anklagelser för övrigt om AIK:are. Kanske Modo AIK:are i så fall.

Varför kan ni inte bara diskutera? En jävla massa bråkstakar här, påsklov på hela bunten?

puffe:
Good point!
Beviljas! Nästa mål? Bonden? Avslag!

{10585}: eller tur beror på hur man ser på det

{10585}: Börjar misstänka att du är AIK:are, användaren Bondegnagaren af Byhåla på Svenska Fans kanske. Samma språk. Kalla en egen ung MoDo-spelare för fjant efter skridsko i fejjan får mig att tvivla på att du är MoDoit. Gnagare som ser i SHL i Ö-vik kanske? Du får ta illa upp, men får tagga ner lite med skitsnacket här. Fattar att det ger dig nånting, men forumet suckar.

JoJo2613: Den killen har en djävla otur.

{5647}: kinden var det

{10585}: Såhär såg det ut när han kom tillbaka i andra perioden. Efter han gick av runt halvvägs in i första.

{10585}: Ska upp vid ögonbrynet så det rann blod ned i ögat. Han kunde inte spela med då han inte såg med ögat.

Jag hade också haft galler om jag vore honom.

hockey_21: Hade han fått sytt också, ajjdå. Då förstår jag.

SPOODI: Skulle också kört med galler om jag hade haft ett stort färskt ihop sytt sår på kinden hah. Inte skulle jag vilja råka slå upp det i en närkamp mitt under matchen.

{10585}: Man syr för att huden ska få växa ihop, stygnen kan lätt lossna för att dom är så spända.

SPOODI: Omformulerade så det passar den känslige ;=)

{10585}: kan du snälla tagga härifrån eller börja bete dig som en människa?

SPOODI: Varför spelar han med galler om jag får fråga? Skridsko upp i ansiktet är väl inte farligare än ett litet sår. Bröt han käken eller nåt?

Costanza: då var jag inte ens tilltänkt hahaha

SPOODI: Galler-glin! Minns då 17-åringarna Werner-Foppa-Näsan åkte runt och drygade sig i Elitserien. Three Crazy Amigos!

{5647}: Norén spelar med galler ikväll! Ser ut att vara typ 15år han är verkligen kort

Bad_Brett: Jag gillar ändå Gradin. Verkar alltid jobba hårt, tar defensiven, spelar fysiskt och är duktig framför mål. Tyvärr är han på gränsen till att platsa.

Liss år latare och sämre defensivt, men har vassare skott och lite bättre teknik. Inte heller helt given på fyra kedjor då han bänkades av Garpen, men har fått mer förtroende av Holmqvist.

Jag tror Gradin gjort betydligt fler mål nära mål på styrningar och returer medans Liss skjuter längre utifrån.

« · 2683543 · »