1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 546949 inlägg · 4162 ämnen
« · 2696041 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: De hade ju varit gött med Olofsson x2.

grimiss: Dåligt år skulle jag säga.

Djurgården får möta Vimmerby nästa säsong! 😂

Tarasov: Absolut kommer de att göra det men förhoppningsvis utan Kurt Georg.

JoJo2613: Det var skrivet som en önskan och ingen kritik.

Gavelo: men är Brynäs såhär jävla bra eller är resten av slutspelslagen såhär dåliga ?

Tarasov: Djurgården hade nog lite för stor tro på Krüger, Klasen, Brodin mfl, dom kommer behöva bygga om en hel del till nästa säsong.

SPOODI: vidöppet nästa säsong och dom får in en riktigt bra tränare, ser dom inte som favoriter men inte omöjligt att dom går upp

{6870}: Unnar inte DIF att spela i SHL någonstans (gör jag inte Brynäs heller iofs) men hade hellre haft upp dem då MoDo trivs på Hovet.

Gavelo: Han kan ju inte göra så mycket mer om han nu har 5-6 kontrakt ute hos spelare/agenter. Men har vi tur kanske vi får något till veckan :) Ska man tro AB så är han på Jasek och Hägg tillexempel. Men båda lär ha fler än 1 kontrakt att tänka över.

Tarasov: några år bort nu de har för dålig ekonomi

{6870}:
Djurgården kommer gå upp förr eller senare, tror Wikegård kan vara rätt man.

SPOODI: Borde inte bli dags för Hinken att ro hem något nu, snart är Brynäs ute på marknaden och behöver flertalet av spelarna som även vi söker.

{6870}: Fan vad lycklig jag är att Kurt Georg och hela dum dryga DIF får spela HA ännu en säsong. Nu är det för sent att försöka påverka domarna. Underbart!

mattias - 74: synd att man inte har Viaplay. Fan pissdyrt

Peja: Du har rätt i det. Välkommen upp!

Zource:
Gnäll över avstängningar och moderering i andra böcker tas med berörd moderator. Inte i vår bok.

Läs reglerna om moderering.

SPOODI: Haha ja, Nybro hade ju iaf en målvakt.

JoJo2613:

Lär bli drag i Madison Square Garden klockan 21.

{10595}: Både Nybro och Karlskoga hotade Brynäs mer än Djurgården hahah helt sjukt egentligen

{5647}: Liss har väl alltid bara haft ett bra skott. I PP kan man spela honom men i 5v5 borde han få sitta bänk.

SPOODI: Den där matchen och 7-1 matchen mot Timrå är 2 matcher man alltid kan dra igång om man har lite tråkigt en kväll. Har nog sett final matchen minst 10 gånger och fler lär det bli!

JoJo2613: Tack Djurgården för visat intresse. Välkomna tillbaka till finrummet Brynäs

{7426}: Bara o vänta på NHL matcherna drar igång lite senare. Har lite jordnötsringar som jag sparar tills dess.

Grattis Brynäs. Inte en chans att djurgården vänder detta!

SPOODI: Jaha, vad ska man göra nu då? Den här matchen är ju klar nu. Det var roligare med 1-0 / 1-1.

Peja: Saknar Kebabrullarna på Barcelona i Gävle dock. Satan vad goda. Blev rätt många när jag tränade för mitt första terrängmaraton

{5647}: Längre? Det har aldrig varit hans grej.

Framnäs: Liss är verkligen urusel idag. Också. Fem mot fem är inte hans grej längre.

Jäklar, är den där Benn anfallare?

{10585}: Vilket mål dom gör!

Gavelo: Finns viss förbättringspotential härinne också, om man ska vara ärlig, men nu fortsätter jag titta på hockeyn

Gavelo: Känns lite typiskt Liss att motståndarna vänder och gör mål direkt när han missat världens målchans

Peja: Nja inte flera, har sett 2 personer nämna knark, alla övriga konstaterar bara att nivån inne hos er är fruktansvärd.

{10585}: alla är välkomna här. Är man stor ska man va snäll som den kloke Widebro har sagt.

{10585}: Peja är en väldigt vettig människa och saklig i det han/hon/hen skriver. Ta ut dina aggressioner på rätt människor.

Peja: är förmodligen några år yngre än dig också. Va 21-23 när jag bodde där med så. Har man sett det en gång kan man inte sluta se det heller

{10065}: Jag tycker dagens match har varit roligast att titta på som neutral, förstår att ni inte tycker det och de respekterar jag.

Men denna matchen har; stämning och slutspelskaraktär.

En magiskt tifo också, där är dom duktiga.

{6870}: WN var riktigt bra första halvan av säsongen, en av ligans bästa forwards, men väldigt medioker andra halvan av säsongen. Om han hittar tillbaka till nivån i början av säsongen, så håller han gott och väl i en tredjekedja i SHL, men oroande att han är så ojämn. Och i den här matchen tog han uppenbarligen ett helt idiotiskt beslut att göra en hopptackling mot huvudet det första och sista han gjorde.

{10015}: Jag menar att vi har egna juniorer som kan göra samma jobb som WN. Fimpen jr ja tack men ej troligt.

{6870}: Wiktor Nilsson är ju inte en junior sen två säsonger tillbaka. Det var inte Eklund du menade nu? Eller du kanske bara menade att LP är bättre.

{7426}: Dom är lättkränkta dom små liven :)

{10015}: Hade väl för mig det då jag anser att vi har juniorer som är bättre.

SPOODI: Enligt dom är Brynäs störst, så då borde man vara snäll.

{7426}: Brynäs är inte stora så

hejhallå: Hej Hallå!

{6870}: Nej han är ju klar för Frölunda. Det gick ju Höken ut med.

Gavelo: De roligaste är att oavsett vad man skriver där, så tolkas det alltid som att man provocerar, det är lite tråkigt. Bara för att man har ett annat emblem efter namnet får man inte ha åsikter. Men de gäller inte alla där inne, vissa går faktiskt att föra en konversation med. Tråkigt att dom har taggarna utåt, är man stor ska man vara snäll.

{6870}: vette fan men det kan inte stämma att victor nilsson är klar för MoDo, flera difare som säger det.

« · 2696041 · »