Paninaro: Frölunda Skellefteå kan absolut vara intressant, är Skellefteå klara och säkra på sin position omgång 51 så lär dom vila viktiga kuggar i sista omgången mot oss.
Hoppas resultat. Frö-Ske = ointressant Lif- FBK = 2 LHF- Club =1 (säkert blir 2:a) Mif-BIF = 2 men relativt ointressant TIK- HV = 1 (Tallarna lär väl loosa) Väck-sjö -MoDo = bara vinst Öret-Rögle= Vet inte. ÖT och 2 p till RBK?
KB: Mötte som sagt Conny förra helgen i Ö-vik. Kan det bli straffar tro. Äh, får väl vara realistiskt. MoDo drar på framåt så in i h-vete så det blir 2-4. Vinst till Ångermanland...
JoJo2613: man måste ju ändå erkänna deras storhet då det gör så att forumet eldar igång; allting är skådespel för oss enögda och trots deras klagande är vi alla här av samma anledning - F R A M Å T Moälven Domsjö!
KB: Ryktas att Rögle tar in Önerud som gör comeback, de vill ha rutinen som behövs att undvika kval. HV har pengar men vill inte matcha kontraktserbjudandet.
Heyerdal: Före 15e februari kan han gå fram och tillbaka hur mycket som helst. Efter 15e kan vi plocka hem honom när vi vill men då får han inte spela mer med Östersund.
{10817}: Berglund var riktigt dåligt bakåt första 3-4 matcherna men han har varit inne på totalt 12 baklängesmål på 16 matcher i laget som släpper in mlest mål av alla. Sett till att han snittar 16min per match så gör han uppenbarligen mycket rätt.
{10817}: Jag skulle nog säga att Berglund har en stor roll i varför vi ligger där vi gör nu. Han kom in med en helt annan energi och pondus i truppen än Byström som osade osäkerhet. Allt det där smittar av sig på andra i laget. Plus att han bidrar med poäng.
Shangattay: Näsen skjuter aldrig, Winberg är ju i princip bara en defensiv back, Byström värdelös ja men spelade knappt, Big Sam skadad halva säsongen.
Jag gillar Berglund men din jämförelse är så oerhört dum. Tycker det är en bra förlängning han spelar med hjärta för föreningen och funkar mycket bra som 5-6e back och är utöver det knappast dyr heller.
{10817}: Berglund har redan gjort lika många mål som Näsén, Winberg, Byström och Big Sam sammanlagt. Täcker skott gör han också. Vilken spelare i Berglunds prisklass vill du hellre ha i hans roll?
{10817}: tog inte länge innan någon började o klaga. Han lär vara rätt billig och han har gjort det rätt bra sen han kom hit. Ser inget fel på denna förlängning. Stor roll i PP, kan skjuta. Tror han ligger på 3+1 just nu om jag inte minns fel.
Nu jäklar gör vi första målet och låter Växjö anpassa sig efter oss! Hoppas laget har samlat massa energi under uppehållet! Nu jäklar kör vi! Våran tur nu att ta Växjö! Goooo MoDoooo!💪💪🥳🥳