1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 540711 inlägg · 4141 ämnen
2932514 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Leff3: ta inte ut för mycket i förskott , löven brukar starta starkt, sedan kommer slutspelet, då kommer en annan typ av hockey, krav, visst Bogren har satt ett bättre försvarsspel, men hur har det gått för Bogren i slutspelen med SSK? Sådär va?

Hägglundsmaffian: Det Jeppe brukar säga är att han vill ha en center som spelar "give and go" spel. Jag har tyvärr inte koll på om Fitz gör det eller om han är en sån som suger mycket på pucken. Någon annan kanske kan inflika där.

Vikingmodo : drömmen vore väl om han klickar med Olofsson. Av någon anledning verkar det vara svårt att få kemi med honom.
Det är oftast yngre spelare spelare det funkar med men det är kanske inte optimalt om vi ska gå hela vägen.

Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
JoJo2613: Ikväll blir det 10-0!

Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
Greenwolper: Islossning ikväll då! Hattrick för Fitz! 7-1 blir det.

puffe2: Vi har ju gott om bra straffskyttar. Fitzgerald är rightare, brukar vara en fördel. Sen är jag ganska säker på att han kommer stabilisera och spika en toppkedja. Återstår att se med vilka det blir dock

puffe2: Hälsar och tackar för träffsäkert inlägg. Trist när ett antal personer gemensamt agerar för att förstöra något bra bara för att de känner för det och för att det finns möjlighet till det. Har varit extremt ointressant att läsa här under senaste månaderna men nu fick jag upp hoppet igen. Fint att du är igång puffe2.

MoDo - Troja 2025-11-06
Matchdag! Äntligen! Nu jäklar kör vi! Spännande med fitz in och spelare tbx. Goo Modooo!

Gavelo: Tog upp Conny, för att han är Conny och för hans sjuka straff, se nedan,
men Kelleher är ganska bra också.

Ber om ursäkt för att filmen visas, men jävligt minnesvärt

Svårt att inte älska MoDo

www.youtube.com/watch?v=ywzstY4ThMM

puffe2: Fredrik Warg och Morten Madsen var ruskigt bra straffskyttar.
Minns när Warg var typ junior, fick lite speltid under matcherna men fick slå alla straffar och Madsen med sin variant som han nästan alltid lyckades med.

Silly: Apropå straffskyttar, man saknar alltid Oscar Nordin o Conny Strömberg,
men tror Fitzen kan lyfta en femma, som ger bra vibrationer neråt i laget. Blir sjukt kul o se matchen i morgon

puffe2:
Drömmen vore att han får igång Olofsson eller L. Andersson. Med sina skott!
Samt att han får ordning på vårat PP tillsammans. med Kellerher.

Känns som att han är lika skicklig som Kellerher på att hitta enklare vägar för att ta in pucken i zon.

Och kanske har vi fått in en till skicklig straffläggare?

Och jag tror på en backförstärkning inom 2 -3 veckor?

karres:
Ja vi anordnar en marsch! Man ur huse… KRAVSTÄLLAN!

2932514 · »