Bad_Brett: Förhoppningsvis kan detta vara en ögonöppnare för ledarna och Hinken. Bryt med dem som fortfarande hänger med huvudet och petar med klubban.
Syns då inge skillnad spelmässigt. Vi är lika usel som vanligt försvarsmässigt. Anfallsmässigt känns också som vanligt men med lite bättre effektivitet. Men vart är farten tycker vi står still alldeles för mycket, ser ju ut som vi har cement ringar runt benen.
Vikingmodo : Jag tycker att vi helt klart gått ned oss, men de har ju inte alls skapat särskilt mycket utan har nästintill 100% utdelning på de chanser de fått. Det är ingen tvekan om att vi spelar sämre, men det är ju extremt långt ifrån Vimmerby och Tröja exempelvis.
Thors 22: Jag tycker det är stor skillnad på spelet jämfört med många matcher i höst då det var smärtsamt att se laget spela. Det tar nog lite mer än 1 träning att förändra något.
Gavelo: var naivt att tro försvaret skulle bli bättre på bara en match. Vi orkar inte med det hårda jobbet längre än max 20-25 minuter. Sen blir det lojt igen. Men tror också tre backar av kvalitet måste in nu
Vargen: I och med att jag inte kommer uppge källor så förstår jag att du inte vill tro mig. Det är ditt val. Jag skulle kunnat veta om O'Rourke redan i fredags och inte kunnat skriva något eller så gissar jag.
Willow: Journalisten skrev ”Trots rykten om att han var överens med MoDo” i sin tweet. Backar upp min teori rätt bra. Magstarkt att skriva att min teori är en ren gissning pga en ”historik” när du själv hittat på något om att Lucas hade dålig karaktär och att hans föräldrar var inblandade i flytten till Brynäs.
Vargen: Med din historik anser jag inte det. Jag tolkar det som en ren gissning. Man kanske inte hunnit kalla upp någon annan, har skador, vill få upp priset litegrann eller vad som helst. De har inte sålt honom än och använde honom...
Offensivt tycker jag vi går mer på attack och gillar att vi vågar pressa, vi är bra nog för det. Defensivt tycker jag vi verkar ha samma tendenser som innan dock.