NuMo: Hallin och Rundblad går på samma spelare. Man missar sedan helt markeringen på killen på kanten. Andra målet är såklart ren flyt då det blir flipper, men de skulle såklart aldrig fått skjuta skottet.
Som alltid. Vi ligger för långt ifrån och vi kan helt omöjligen sortera korrekt.
Robin Ztorken L: ja Vimmerby har fina anfall som enkelt skaffar en målchans Edvin gjorde ett par fina räddningar. Vimmerby bättre försvarspel dessutom, vi får höja oss ordentligt om detta ska gå vägen.
Fan! Jag hade fel. Berglund hade ett skott, kanske det hårdaste han gjort den här säsongen. Det gick i en vacker båge i 63 km/h. till mål.
Man skulle ha haft en Kennholt. Alltid 165km/t men mer eller mindre alltid utanför. Det gjordes slowmotiionfilmer som spelades i sportspegeln där man såg hur hans klubba böjdes. Motståndarna var rädda, med rätta. Den som blev träffad var det synd om.
Berglund har ju träffat snart varenda back i ligan ett par gånger minst. De har inte ens behövt ha skydd på sig.
19MoDo21: Tragiskt att se vårt spel i fem mot fem, där är Vimmerby minst lika bra kanske bättre. Fem mot fyra är ett stort skämt, så uruselt. Verkar som ingen är påkopplad, allt ser ut som vanligt mot lagen längre ner i tabellen. Vad är det dom inte förstår??,
Det känns som vi behöver ett riktigt bra lag på andra sidan, eller ledning med 4-0 för vi bjuder på chanser. Inte för att vi direkt går bort oss, nuförtiden, men för att vi inte hinner med i svängarna.
modomille: Åh nej, inte sånt där tatteri nu igen... Jag var tvärt mot att allmosa in en mille för Norlinder (som direkt tackade genom att dra till Gävle) tidigare.
Samma sak gäller fortsatt för mig. Visst, MoDo har lyssnat på kritiken och puffar nu över bollen till LJ istället. Men vem lurar man?
Thors 22: Ett vagt minne säger mig att han var expertkommentator på MoDos matcher senare. Måste ha varit Radiosporten. Antingen var det han eller någon annan Tony med brytning.
Som alltid. Vi ligger för långt ifrån och vi kan helt omöjligen sortera korrekt.