1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 493992 inlägg · 4172 ämnen
2998587 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Hermansson åtminstone nominerad till årets rookie tillsammans med Härenstam och Lucas Stockselius. Om det inte är så att två spelare från samma klubb inte kan hamna bland topp tre är det såklart oerhört märkligt att Gästrin inte är nominerad före Stockselius.

Willow: Är det någon mer än jag som känner det som att säsongen är över? Kan inte minnas att jag har någonsin har känt så precis före ett slutspel ska dra igång. Till och med säsongen 05/06, där det kändes mer eller mindre hopplöst att utmana Färjestad, kände jag ett jäkla pirr i kroppen. Vi hade ju trots allt Krizan i mål och då kunde allt hända.

Nu känns det som att spelarna själva mest vill ut och lapa vårsol och det smittar av sig...

KRB: Jag gillar Johan Hedbergs ledarskap och jag tror att han varit väldigt viktig i det där. Han förmedlar förtroende och ställer rimliga krav på spelarna.
Men nog är det förvånande att de lyft sig såhär mycket.

Willow:
Det känns ändå som knätofsarna från Dalarna från någonstans fick en nytändning från någonstans som kanske räddar kvar dem i SHL, ovanligt och otippat?!

Kopiorna som vi sägerMakarov:

grimiss: Sorry, missade att det var en låst artikel. Wennerholm tippar att AIK slår ut MoDo och sedan tar sig till final mot Löven som vinner finalen komfortabelt med 4-1 efter att ha spöat O-hamn, 4-0 och SSK med 4-0 på vägen dit.

Makarov: är du från Västerbotten är det OK att heja på Skellefteå annars nej. Men de har ju inget annat att heja på så.

grimiss: Det är aldrig logiskt att bli ett skellefteå fan. Eller AIK som de säger. Däremot är jag avis på hur de sköter sin verksamhet. De har gått från att ha varit i allsvenskan i typ 17 år till att vara en maktfaktor innom svensk hockey.

Thors 22: kommer inte åt men tippade han löven så kommer jag fan betta 1000 kr på avancemang !

grimiss: Nu fick jag plötsligt hopp om att vi nog kan vinna slutspelet och ta oss till SHL. Detta tips kan bli guld värt! www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/q61KPm/mats-wennerholm-tippar-hockeyallsvenskans-slutspel-2025-2026

SPOODI: jag ska inte ljuga, saik har viskat om sm guld i mitt öra hela våren. Framförallt nu när dansken lirar där och gör succe. Trots allt bott i skell senaste 10 åren. Det skulle bara vara logiskt att bli skellfan, enligt rösten.

2998587 · »