Tarasov: Liljander tar alltså med sig sin statistik-snubbe samt en scout till HV mitt under brinnande säsong.
Bryr mig noll om vad random Brunäs-troll tycker, det här är så jävla smutsigt så man baxnar. Förbannat tråkig utveckling när fair play inte längre gäller(det här är definitivt en gråzon) och att pengar verkligen betyder allt i denna sport. Kanske inte så förvånande men förbannat tråkigt oavsett.
Vi låg 9000:- över Timrå igår på Musikhjälpen men nu ligger dom bara 1000:- efter och är på väg om. In och stöd MoDos bössa så vi vinner. bossan.musikhjalpen.se/modo-hockey
Gavelo: Det här är ju värre än vad Hellqvist gjorde som någon tidigare skrev. Jag har ändå någon slags förståelse för varför Hellqvist valde att göra som han gjorde.
{9742}: Hade jag uppskattat! Har en Trump-flasköppnare ochTrump's Great Wall Candy Bricks som jag fick av en tjej på jobbet. Har även en Trump-mask sedan tidigare och en annan kollega ska försöka fixa en äkta MAGA-keps.
Lucas spelar med J20 hela helgen istället för med Östersund, vilket är mkt bättre. Speciellt när J20 är så skadedrabbade. Står just nu 0-1 till oss mot AIK. Gästrin (Malcom) målskytt.
Vikingmodo : Vadå det argumentet håller inte? Det var enbart ett svar på Confucius ifrågasättande gällande varför spelare väljer andra lag före oss. Vidhåller att det har med det prekära läget snarare än något annat. Sen gav jag ett exempel på ett annat lag som sitter i samma sits men som har andra medel att röra sig med
Costanza: Nu ska du vara snäll. Utan lilla BIF och Sandlin hade ni bara haft ETT sketet guld idag. Min ödmjukhet förbjuder mig att upplysa om hur många vi själva har skrapat ihop…🏒🏅😜
{9742}: Är Ranta inte en spelare som spelar mer för lönekuvertet? Tycker Örebro är en klubb som mest slänger med pengar. Länge varit så att spelarna som kommer dit kommer dit för lönekuvertet. Var samma när dom snodde åt sig Palushaj från Brynäs.Örebro verkar ha som affärsidé att ta spelare från andra klubbar i SHL och då är det ju lönekuvertet dom kan locka med, kan ju inte finnas något annat alls att locka med för att spela i Örebro. Skulle vara intressant att se Örebro ramla ner till HA och se hur många spelare som stannar. Min gissning är närmare 0 än 10.
KB: Tabelläget är nog ack så viktigt Sampa kommer stolt till den klassiska klubben Örebro blablabla, men givetvis spelar tabell-placeringen en stor roll. Vi bör nog vara med från omgång ett kommande säsong