Confusius: Vi har för många kalla spelare. Dom som är värvade för att göra mål gör inga. Eller alldeles för få. När grisade vi in en puck senast.Vi ser aggressiva ut. Men inte framför målen..
Gavelo: Varför spelar så odugliga spelare som Woods, Jasek och True öht??? Bänkade Södergran en match men dessa skulle sparkas ut långt från laget!
Är Karlin helt oduglig som inte fattar att dessa måste bort, en gång för alla!!! Vad är det han inte fattar, eller ser? Kunde LHC sparka en odugling kanske vi kan också och fatta vilken klåpare vi har i båset som varken ser eller förstår
Farsang: Nä Modo gör väl en ok period om man ska vara realistisk. Vi är ett bottengäng helt enkelt. Kvaliteten finns inte där, så enkelt är det. Med dom glasögonen på sig kan man tycka att Modo gör en ok period.
snowden: Den där doldisen man tog in från Leksand, Altörn, har varit helt värdelös. Stirrar bara puck och går på samma spelare som en annan. Hävelids grej med att vilja ge sistaårsjuniorer chansen är inte direkt vinnande
Farsang: Klagar jag? Inte ens lite. Jag skrev att jag hoppas att det är samma bedömning åt bådas håll. Har inte sagt något om vår utvisning. Att du drar pareller som inte finns är inte mitt problem.
Jag tycker det är ocharmigt att alltid behöva hävda sig när någon pratar illa om Tomas DiLevas stolthet.
{7426}: Därför att Brynäs har fattat hur man ska spela SHL hockey. Där är det ryggsäck, hakningar och boxa ut som gäller. Karlin och gänget tror att det ska funka med mjuk allsvensk hockey.
Farsang: domaren har främst släppt i Brynäs fördel det går ju inte att förneka. Samtidigt som mycket bör släppas annars hade vi aldrig haft något spel. Zebrorna för höja sig till andra
Gusse: det är endast ta pucken över blå, antingen passa bak eller i rundeln och sen försöka på ett skott eller över isen passning till ett direktskott. ALDRIG NÅGONSIN ett sånt där grismål som luleå gjorde idag, man åker inte rakt fram emot målvakten och tvingar till kaos utan man vill komma ifrån matchen utan blåmärken så man är redo för när barmarksträningen hos nya klubben börjar. Riktigt pinsamt
Farsang: Öppna ditt andra öga och kolla hur Larsson precis gjorde en armkrok på Jasek. Men nej nej. - Det är mina ögon det är fel på, hoppas bocken brinner och kaffet smakar skit.
{7426}: Ranta är otroligt provocerande hittills. Kan inte ens ta emot en tackling längre utan står och blånger domaren i typ en halvtimme innan han glider till båset.
SPOODI: Pratar inte om Ranta. Pratar om Brynäs spel generellt, ryggsäckshockey. Hakar, håller i klubbor, fasthållningar. Hela perioden har varit full med dom.
JoakimE: Jag blir orolig. Domarna kommer inte hålla samma bedömingar mot oss. Brynäs får hålla på med sin ryggsäckshockey och så fort vi gör det kommer zebrorna blåsa. Sanna mina ord.
{7426}: Han vart väl stressad när han HV spelaren kom och stressade honom och tappade kontrollen på pucken. m.a.o påverkad av HV spelaren Så ser jag på saken..