gud:
Tänk, det gick och lära upp dig också. Men det har tagit lång tid, du har stått emot bra. Det ska du ha en elogé för.
Frisco:
Enligt er Moodoosupportrar så har vi inget..Vi är så jävla dåliga..Vi kommer att bli så glada över att få kvala oss kvar i ES..Allafall försöka att kvala oss kvar..Lillasyster o allt som ni har fyndigt hittat på under resans gång..Vi Timrå IK supportrar är jätteglada att vi finns..Moodoo är så jättebäst..
Wayne Gresky:
Dö-vik med era alla NHL stjärnor..Och så piper du över några lirare som ni INTE kunde göra till lirare,,Jisses..
Psst..Andas in..Andas ut..
Dream Team:
Ähh..Wayne Gresky är bara så glad över att han kan läsa..Eller var det att han kunde se några foton??
Paddan:
Den där försäsongsreplican de har i shopen är ju i bomull. Det är ingen riktig tröja. Sånt skit vill jag inte ha.
Paddan:
Och vi som är ständiga medlemmar, vad har vi för chans?
MorganaLefaey: Då har The Heart of Hockey Magazine trillat ner i brevinkastet.
Tydligen ska man ha någon form av utlottning av exklusiva försäsongsreplicor bland de som blir nya medlemmar i MoDo Hockey. Så de som sedan tidigare är medlemmar i MoDo Hockey är alltså exkluderade. Iofs har jag glömt att betala min medlemsavgift, upptäckte jag.
Verkar som jag måste jobba hela dagen idag och undrar/hoppas på att någon som kommer befinna sig på dagens match kan komma med lite info under matchens gång. Eller kanske en fin liten utvärdering av matchen när den är slut.
Luleå saknar tydligen 4st ordinarie backar inför matchen, detta bör väl medföra att det blir lite öppnare spel i deras försvarszon. Hoppas går det väl alltid att göra.
Cyklob: På samma breddgrad. Ett stenkast ifrån vid bra sparkföre...
Beror väl mest på att han inte orkar över sargen vid bytena? ;-)