Gidde: En kort intervju med Susse inför måndagens ispremiär.
"Hur är formen annars?
– Bara bra. Vi hade ett coopertest på Skyttis i går. Vi sprang 3 000 meter på banan. Det gick helt okej och tiden var där jag brukar ligga. Men vad tiden blev är hemligt (skratt). Micke P (Mikael Pettersson) var som vanligt i topp."
MorganaLefaey: Dahlberg såg ju väldigt tanig ut jämfört med elitseriespelarna, speciellt vad gäller benmuskler, fast det får man väl hoppas att han tar igen i ren tjurighet.
Det jag gillade mest med Nilsson var att han inte tvekade att gå på mål och att det dessutom gärna fick göra ont i sargduellerna, sån inställning brukar man inte ofta se hos spelarna. Bara att hoppas att de inte drabbas av den berömda sophomore slump
westerlind: Det är den där arenan i Örnsköldsvik som du stod och beundrade samtidigt som du funderade på hur Brynäs skulle få in en personbil i sin entréhall genom en vanlig entrédörr.
Hmm, Sidensjö Bangolf Arena, det lät nästan intressant.
westerlind: Just ja, det var jag som funderade. Fast nu kan du ju leka reseledare när supporterklubben kommer till Övik, för nu hittar du ju till arenan.
Tja, du vet någon måste ju förbarma sig över en stackars ensam matchtröja
eloff:
Äääh, han är i alla fall en jävel på att ge hyndorna från Timrå rejält med spö. Dessutom är han bra på straffar, han kan tacklas och han är en hetsporre. Precis vad vi behöver i fjärdekedjan. En spelare som sätter fart på känslorna och aldrig stiger undan.
Dream Team: Han är ju inte minst.
| Namn: | Johan Dahlberg |
| Position: | Forward |
| Födelsedatum: | 1987-02-03 |
| Längd: | 188 cm |
| Vikt: | 89 kg |
| Moderklubb: | Kramfors |
| Tidigare klubbar: | |
| Säsonger i MoDo: | 0 |
| Matcher i MoDo: | 2 |
| Mål i MoDo: | 0 |
| Landskamper (A/B/J): | 0 / 0 / 0 |
Nu tror jag iofs att våra ungdomliga backar kommer att utvecklas en del men att ta det för givet kan bli en dyrtänkt tanke.
Svatos är definitivt en sniper som jag skulle vilja se i modo. Men som du säger så kanske det vore väldigt riskfyllt med en sådan värvning.