jonsson: Det var Fitzgerald som hamnade där. Andra backen litar nog inte på Werner så han går helt på puckföraren, men Fitz försvarsspel var obegripligt.
Modo-Målet: Ledarstaben är så överkåta på Werner och att han är nummer 1 och våra tränare är så fruktansvärt ängsliga att de inte kommer att kunna tänka om.
NuMo: men vad menar du nu numo? Är du i klacken å hyllar laget varenda jävla match? Annars sluta å håll käften för jag deltar och håller på laget varje match men jag förbehåller mig rätten att bli besviken å döma laget om dom viker ner sig som idag.
Vilken kass jävla insats. Sen att ställa in Werner i mål istället för att rida med Hellsten som varit het är så jävla fegt och bevis på hur taskig känsla vår ledarstab har.
Robin Ztorken L: synd att vi knappast får behålla dom som faktiskt har spetskompetens..
Inte ett svenskklingande jag vill behålla oavsett serie iaf. Sen bryter jag gärna med jeppe och bella också om dom inte lägger in en extra växel som kan ändra min uppfattning under slutspelet.
Modomas: Ändå skönt att se hur många kontrakt som går ut. Bara Berglunds som måste rivas, kan bli dyrt men värt dom pengarna. Sen ska väl Gradins rivas också, förhoppningsvis
NuMo: Upp till bevis om vi kan öka tempot och driva spelet i sista och trycka på. Vi har spelat avslappnat och tålmodigt hela tiden tills vi tappade detta. 3 raka mål i bp är ett litet haveri på 5 minuter.
Willow: På 2-1 är det ju alibitäckningen av skottet som ställer till det som du säger. Mest bara ivägen men för långt ifrån för att faktiskt störa. Att ge just Björka utrymme är ju inte den bästa man kan ge.
Modomas: Tycker Plato är oerhört överskattad som spelare. Det är mest snack och viftande med klubban.
AJ är som han är och jag tycker inte han är bra nog för hans spelsystem fungerar inte. Det han lyckas med är att få alla med på resan. Går du inte för fullt så spelar du inte lika mycket. Zackrisson var i fjärdekedjan ett tag.
Har Kelleher någonsin suttit ens ett byte trots att han typ sju matcher hade noll poäng och knappt rörde skridskorna?