Domsjö: Vad fan händer? Hur kan vi vara så kopiöst usla, dessutom efter ett tidigare bottennapp mot VIK. Finns inga ursäkter för att vara såhär jävla usel
NuMo: Du behöver betala 150-200 spänn per person för att få sitta på undre etage. Sänk de biljetterna till 100kr st och 150 på övre. Det är bättre att ha publik i arenan än inget alls.
Vargen: Ängelholm har 3 mil till Helsingborg, en kommun med drygt 150000 invånare. Rögle är laget i även den kommunen, man skulle kunna jämföra det som en större variant av Sundsvall-Timrå. Så nog är underlaget betydligt större än Övik, inte ens jämförbart faktiskt
Domsjö: Helt sinnesjukt att det kommit 13 skott på 2 och en halv period. Visst kan en förlust mot Troja ske men då ska deras målvakt stå för en heroisk insats och göra 50 räddningar
Vikingmodo : Fansen har inget ansvar alls i att lösa en tränarfråga. Ska MoDo byta tränare måste det ju vara någon som iaf på pappret har förmågan att göra ett lag av de som står på isen. Stråhle föreslog någon, han är konsult hos en av lövens sponsorer. Ej realistiskt. Magnus Sundqvist har vi provat. Challe, skulle ej tro det. Roger Melin ska byta knä eller höft eller vad det var. Vad jag vill ha sagt är att det inte finns så många relevanta namn, annat än chansningar.
KryptonitKasper: Har de gjort två så dåliga perioder så borde de komma ut till tredje och köra skiten ur sig. Ser ju fruktansvärt blekt ut, utan strukturer och viljelöst.
Jag tror vi har lagt fler passningar till Trojaspelare än till Modospelare ikväll. Vad fan håller dom på med? Inte en enda jävla passning går ju igenom?
{11085}: På att du har starka ord, men ingen verkstad som kan visas. Vilken idiot som helst kan säga det du säger att du skall göra.
Inget säger att du vare sig är personen som gör det eller personen som kan göra någon skillnad. Att du fortsätter att hävda det här betyder absolut noll.
Du påminner om en tränare som säger att vi skall vinna, men som inte vinner en enda match. Värre än Karlin alltså.
Bössa 68: rätta mig om jag minns fel. Men vid flertalet av förklaringarna runt nyförvärven fanns väl både "ej omtålig" och "går rakt på mål" med. Så intressant att vi inte ser så mycket av det.
Monno: I Kurva Carlabel ja, som är fylld? Vad märkligt att vi fyller arenan när vi är i SHL. Då är alla plötsligt 20 år och har all tid i världen. Det handlar om att folk är soffpotatisar. Hur fyller Rögle sin arena när de i princip har lika många invånare som vi?
Att folk har annat för sig är bara en ursäkt.
Jag bor inte ens i stan längre och jobbar 8-17 ändå har jag säsongskort. Hur är det möjligt?
NuMo: De tror att de är överlägsna och att det skall ordna sig. De flesta spelar var o en för sig själva och underordnar sig inte spelsystemet som garanterat finns. Den dagen de hittar ödmjukhet blir vi hur bra som helst…