1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 502796 inlägg · 4187 ämnen
3026717 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season
Framnäs: ”Jesper tar med sig enormt mycket tävlingsinstinkt”

Blandade han ihop Jeppe med Gästrin under matcherna kanske?

Vargen: Hade han sagt så efter förra säsongen hade man kunnat köpa det ändå. Men efter den här säsongen står det rätt klart vem Jeppe är som person.

"Precis den vi behövde", en spelare som tänker att man är för bra för vissa motstånd och då väljer att glassa? Som sen kan vakna till i frustration av att inget funkar?

Lycka till!

Vargen: Jeppes agent har ett förflutet som framgångsrik säljare av sand i sahara.

Vargen: hahahaha

Hakkarainen: Det är straff, Jeppe du tar den!

Jeppe: Nej snälla Mikko jag vågar inte! 😭

Tuppen: Dagens komiker är Jukurits sportchef Mikko Hakkarainen, som beskriver värvningen av Jeppe så här:

”Jesper tar med sig enormt mycket erfarenhet, spelskicklighet och tävlingsinstinkt. Olofsson har spelat i tuffa miljöer, haft stora roller och presterat under press. Han är precis den typen av forward vi behövde inför nästa säsong, säger han.”

grimiss: Och om ett år kan det vara det omvända sist Löven var uppe i högsta serien så åkte dom ut efter en säsong om jag minns rätt.

erjo:

Japp, du är nog också ganska nära vilka lag som blir topp 4,
AIK blir spännande redan på förhand verkligen med deras stjärnsatsning!

KRB: tror inte Kalmar lyckas pricka rätt på precis alla nyförvärv som förra säsongen. Jag gissar på att Modo, Leksand, bik, aik och Södertälje slåss om topp-4.

Willow: finns fler år än förra säsongen....

3026717 · »