1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 502881 inlägg · 4187 ämnen
3026962 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season
KRB: Ser gärna Anderberg hos oss

Framnäs:

Jag håller med
Förstår inte det som händer i Östersund, de gjorde en godkänd säsong och nu byter de ut hela stommen….

ÖIK:s truppbygge 2026/2027

Målvakter:
Carl Lidö

Backar:
Nils Nordh

Forwards:
Daniel Öhrn
Samuel Solem
Albert Sjöberg
Lukas Sagranden
Anton Klint

Eeh den där tatueringen kommer hemsöka honom länge. Tycker nästan synd om Kentää😂 top 10 fulaste jag sett. Kan knappt tro att det är sant
Uppladdat:

500x0-img1082.jpeg

Frontschwein: Vad håller nu Östersund på med? Anderberg säger att han bara satt och väntade på ett nytt kontraktsförslag, men fick istället veta att han ska bort. Han blev förvånad och erbjöd att gå ner i lön då han trivs i staden, men de sa att det ej var förhandlingsbart. De vill ha andra på backsidan.

ÖIKs officiella uttalande är följande:

"Tack Andy för din energi, glädje och alla avtryck - både på isen och i omklädningsrummet.

Det är inte bara två skickliga spelare som lämnar, utan också två uppskattade personer och ambassadörer för klubben.

Vi säger inte hej då - vi säger på återseende."

Jahapp. Undrar vad de har på gång för sin backsida nu då. Verkar bli ett ombygge och ny satsning.

Gavelo: då kan man ju ställa sig frågan varför man inte trivs?
Är det stadens usla krogutbud och brist på shopping, eller har det att göra med en hierarki som är vansinnig och 95% sitter kvar i som nickedockor. Tom lokalmedia är ju totalköpta.

Rensa så kanske man kan bygga upp den ruttna konstruktionen , eller så låter vi på vanligt sätt inom modo fortsätta blåsa upp ballongen tills den smäller med oviss konsekvens..

Hur man kan belöna en usel sportchef med FLERA år är obegripligt. Snart är marinan och lättelement dom enda sponsorerna.

Som jag sagt tidigare. När sekten kastas ut och proffsigt folk tar över kan det hända saker.

Hockeysverige garvar åt förfallet , som jag faktiskt inte tror har motsvarighet i modern svensk hockey

Vart ligger sjukdomen?

modomille: Det har jag aldrig gjort heller, men det fattar du också om du läser det jag skrev.

3026962 · »