DrCox: Foppa bor i Schweiz av en anledning.....Sanny krossade ju Yetman en gång i tiden. Historiens bästa tackling! Sanny är GUD i Timrå. Kelleher cashar bra dock 😄
Det bittra är ju att Modo inte ens försöker låtsas längre.
Nepotismen är norm: vi sitter med en andramålis för att farfar är från Gideå och höll på Modo. Inte för att han är bäst, inte för att han passar i ett spelsystem – utan för att han passar i släktträdet. Runt honom: en röra av legoknektar värvade på fina siffror ifjol, utan en tanke på roller eller struktur, för det finns ju inget system.
Släktband före sportslig logik, panikvärvningar före plan – och ändå maler snacket om “kultur” och “Modo-hjärta”, medan föreningen i praktiken verkar mer intresserad av farfars postnummer och Eliteprospects än av att bygga ett lag som håller ihop.
Skäms skäms skäms.... såååå dåligt!!! på alla andra arbetsplatser i alla möjliga verkligheter hade huvuden rullat... I övik och modo "nä vi måste jobba med det här" ... kaaaa taaa strooof!
Sanyet: Koncentrera er på att öppna kiosken på bortastå istället. Jag förstår att det är svårt att finna den kompetensen i Timrå men jag tror att ni ska kunna lyckas innan säsongen är slut om ni verkligen försöker.
Hägglundsmaffian: Jeppe är nere i eget hörn. Kelleher står på samma sida högre upp och kollar på. Inte så oväntat att det är fritt högt i vänsterslottet då.
man kan skylla på tränare, system hur man vill... trots det har du som idrottsman och yrkesman någon slags stolthet... klubben modo har dödat den stoltheten hos alla som har samröre med klubben... jag föreslår att vi bör åtala personer inom förening och på isen.... inte orimligt med fängelsedomar faktiskt...
Supertrött: är ledarskapets fel och inte spelarnas fel. Hockeyspelare är unga, starka och galna. Har du inget bra ledarskap kommer dom käka upp dig och göra som dom själva vill.
SpecterV2: Kelleher tycker jag kan få mindre istid... 4e kedjan gör det som ska för en gångs skull och snurrar på och håller pucken i anfallszon med hjälp av snabba pass och man rör på fötterna. In kommer Kelleher, håller pucken länge och drar ned tempot varpå han tappar pucken...
Nu nyss så hade Fitz kedja tryck och bra lägen. In kommer Kelleher och skjuter i första läget han har, skit trångt. Han ska förvisso göra aviga saker men har svårt å tro att det inte sticker i ögonen för dom andra.