1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 547945 inlägg · 4167 ämnen
2977680 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly season
Sigge: Du tror verkligen det är allt han gör?

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Du tycker hinken har gjort ett bra jobb?

Sakic: Tror inte heller att det kommer ske.

modomille: Hinken kastar bara ut kontraktsförslag och förväntar sig att folk ska komma till honom. Tro fan att ingen vill hit då

Heyerdal: Finns 3-4 forwards jag hade lånat ut före Falken

Vore det så smart att ta över Timrå nu då? Kass ekonomi, Dahlén på väg ut och Pettersson/Lander/Wedin är slut.

Guldläge att bli ännu mer legendarisk i MoDo dock, spela ur Timrå ur SHL.

Från Hörnefors: Ligger inte Modo toppsex i SHL så ska nån sparkas. Det är sen gammalt

Sakic: Tror tyvärr att Expressens uppgifter kan stämma. Nubben brukar ha svårt att hålla tyst och Expressen har ju skribent som har en naturlig ingång och förtroende hos Nubben. Sen tiden på Sundsvalls Tidning.

De orden Karlin sagt är nog inte mycket värda när det kommer till kritan och om han skulle ha ett erbjudande jobb i SHL på bordet.

Däremot så tycker jag att hans uttalande är anledning nog att avstå varandra.
Det finns bara mest fallgropar för både Karlin och Nubben i detta fall. Med supportrar och möjligtvis sponsorer som inte kommer ha mycket tålamod med Karlin just pga detta.

SPOODI: jag tror Falken gör succé i Sundsvall, bättre han fått fler chanser i MoDo och satt tryck på de s.k. stjärnorna.

modomille: 0 sanning, han har ju själv sagt att han inte vill träna timrå eller björklöven.

modomille: Perfekt med Karlin i Timrå, då kan vi få lite allsvenska derbyn igen efter att Löven har lämnat HA för gott.

modomille: snacka om att ge Modo fingret....

SPOODI: Knappast bättre än Olofsson..

Snart bara två veckor kvar av fönstret och det finns inga rykten om eventuella spelare in. Hinken har sagt att han har flera kontraktsförslag ute så oroväckande att man inte hör något..

modomille: Ohre är en okej målvakt och Falkenhälls säsong har varit konstig med mycket skador. Tror det blir bra!

Karlin aktuell för huvudtränarjobbet i Timrå. Vi namnger Adam Ohre nu i Sundsvall och lånar ut Falkenhäll i utbyte..

Inte direkt det man ville läsa..

Zource: SAOB: Naiv: om person l. ngns sinnelag, handlingssätt o. d.: okonstlad, omedelbar; om person äv.: öppenhjärtig, troskyldig, oskuldsfull; rättfram; ursprunglig, ”osammansatt”; ofta (o. numera vanl.) med klandrande bibet.: alltför omedelbar, öppenhjärtig osv., barnslig, godtrogen, lättrogen; enfaldig; menlös.

Från Hörnefors: Alltså det är ju trots allt ett diskussionsforum. Modos herrlag är pinsamt uselt med tanke på vilka förutsättningar som finns. Därför är det inte konstigt att många är missnöjda. Tycker ändå de allra flesta undviker personangrepp. Finns några här som gör det men där hoppas jag moderatorerna plockar bort de som upprepar hat/elaka personangrepp.

Men jag tycker man bör tåla att det svingas lite grann

Från Hörnefors: Klarar man inte av folks åsikter kanske man inte ska vara på diskussionsforum.

Nä men håller med tycker många är lite onödiga negativa. Säsongen är inte körd bara för det ser mörkt ut.

Blake: Jag brukar ha läst allt på det här forumet, men har dom senaste dagarna tappat lusten att hänga med här. Jag tycker att det har blivit mer och mer en kräkhink för några få som upprepar sitt missnöje i absurdum.
Hej svejs på er.

Bad_Brett: Efter hård kritik av Hinkens uttalande i media så får han medhåll av användare på forumet hockeysnack: "MeEn VaAd skulLLe han SÄGA DåÅ!?"

Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC: 2026-01-28
JoJo2613: Såg att 10 st från MoDo syd skulle vara på plats ikväll !!
Dom bruka ju ha bra resultat med sig i Arenan ,
Lite optimist blev man ju nu

MoDo Hockey - Kalmar HC: 2026-01-28
Ny dag, ny match, ny matchtråd.

3 feta poäng in på kontot idag!

2977680 · »