1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 497258 inlägg · 4179 ämnen
3013967 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
Timråiten: Timrå går i konkurs i år?

Hägglundsmaffian:
Modo går upp i år!?

April April April

SPOODI: Jäklar, det är en tuff bransch det här.

Blott 27 år gammal lyckades Sylvegård ta upp Vimmerby från ettan till HA, i hans andra säsong som seniortränare. Då ville en annan nyligen uppflyttad klubb i Nybro ha honom, och där har han under två säsonger nu lyckats ta dem från play in-platserna till att landa in på topp 6 i HA.

Men tydligen är inte spelarna nöjda med att man har räckt till så dåligt i slutspelet, så nu får han inte vara kvar där. Haha.

Tycker det är imponerande meriter ändå för någon som inte ens hunnit fylla 30 än? Han kommer från en inbiten hockey-familj med.

Vikingmodo : sjukt mäktigt

Edit: jag är så jävla naiv… hatar 1 april

I lokaltidningen KT-kuriren skriver de att inför semifinalen mellan Bofors och Modo ikväll har nu BAE systems bekräftat att de ska inviga "brödrakampen" med att avlossa kanoner från CV 90 på lägda strax utanför Karlskoga.

Fitz10: Puh!😅

Då kan man andas ut och vänta in kvällen med lite förväntan.

SPOODI: APRIL SKÄMT såklart!!😅 NU JÄVLAR KÖR VIII!

Framnäs: Jag måste ändå säga att det var ett bra aprilskämt, sett till att vi är bäst i ligan på att bli magsjuka.

SPOODI: varför skrev man 2 år med OEE då om han var tänkt till HA men man inte visste vilken serie vi skulle spela i. 1 år hade väl räckt för en sån chansning.

Fitz10: Du är den enda som påstår det här (hittills) och nämner inte hur du hört det.

Synd om det är så när Kelleher var den enda som körde isträning innan resan, han verkar liksom taggad på en egen nivå.

Fitz10:
Jag hoppas att det där var ett dåligt aprilskämt

Tyler kelleher och Bjersa magsjuka… missar kvällens match. Tunga tapp men grabbarna löser nog en vinst ändå. Hoppas att man fortsätter med Hellsten i målet

grimiss: De nämnde det där i Nedsläpp MoDo men jag har missat helt vad det skulle handla om.

Robalob: Eftersom det är första april idag tippar jag på en målrik match där Björklund gör hattrick, Jellvert 1+2, och Rockwood avgör i förlängningen i minut 67.

3013967 · »