1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532445 inlägg · 4126 ämnen

Falcon Rinksite

Falcon Rinksite
Fråga 1.
Vem är världens bästa hockeyspelare?
1) Peter Forsberg X) Mats Sundin 2) Lars Jansson.

Jag chansar på 2:a garderat med kryss.

Z z z ZZZZZZ z z Z z Z zzz

Sv: Falcon Rinksite
Frisco:

Jag tror att detta är en slamkrypare och gissar på en person nummer fyra: Martin Wilde.

poffa:

Kom han in på ett Wildcard?

scim:

Try-out, min vän. Try-out.

scim: Ett Wildcard, vad är det? Duger landstingsbrickan eller en bussbiljett? Eller går det kanske bra med bankkortet.

Frisco:

Det är värdelöst att gardera. Jag hade både en 1:a och en 2:a på en av matcherna på Rinksite sist, och tro på fan att matchen slutade med ett X-resultat! Bara fyra fåniga rätt sammanlagt. Tur att jag inte var ensam om att inte få fler rätt...

knaskamilla: Du säger bara 4 rätt när de som vann omgången hade 5. Det verkar som du tror att du är en mästartippare. Själv är jag nöjd med mina poäng.

Frisco:

Man kan aldrig vara nöjd förrän man är bäst! (Jag ser ju min chans att klå miiike i någon liga nu...)

knaskamilla: Efter den här omgången så klår du mig inte ;) Säg så här: det gick inget vidare för mig personligen (3 rätt!) Men Jag lider verkligen med dig nu (1 rätt!)

Heja Sverige - krossa Kanada.

mike66:

Ojoj, gick det så dåligt? Vad hemskt. Nåja. Vi får ta en Alfapetomgång, så kan jag ändå känna mig bättre än dig... ;)

knaskamilla: Jag kommer aldrig mer att spela detta Alfapetspel med snudd på "töntvarning" på. Kanske hade jag kunnat fundera på att ta en match mot dig eller nån annan om du bara hade varit lite snällare mot mig den allra första gången jag testade på Alfapetspelet. Jag nöjer mig med att vara bäst på HS i att tippa istället ;)

mike66:

Äh. Jag tycker ändå att du ska ta en match mot NuMo... ;)

« · 279099