1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 531285 inlägg · 4122 ämnen

Foppaland Tour 2002 - www.redssyd.com

426844 · » Till forumet

Sv: Foppaland Tour 2002 - www.redssyd.com
Jahapp. En gång i tiden hette det visst Foppaland Tour...

"Syd åker uppåt !
Även i år anordnas Foppa-Tour eller Foppa-Resan som den även kallas. Datumet är 28/10 - 31/10.

Vi åker från Göteborg natten mellan onsdag och torsdag för att var uppe i god tid till matchen mellan MODO - TIMRÅ.

Fredagen innehåller bland annat MODO Hockey:s träning, suvenir shoppen och mycket mera. På lördagen är det match mellan MODO - FBK, självklart är vi med på den. Har du inte bokat resan så finns det några platser kvar."

20 dagar kvar att anmäla sig.

Björn VII:

Ett litet tillägg bara:

Om du som läser detta funderar på att åka men saknar polare att dela ett trebäddsrum med, så HJÄLPER arrangörerna dig att hitta sådana...alltså finns det ingen anledning att avskräckas pga priset för att bo i enkelrum.

Det är bara ett alternativ, för den som vill.

Foppaland Tour 2002 - www.redssyd.com
Känner att jag har lite grann kvar att ta av ur min bucket of spam, såå...

Årets foppalandtour är utökad till två bussar pga starkt intresse, bussarna tar följande vägar genom syd- och mellansverige för att plocka upp folk där det önskas, längs med vägen.

"Södra": Helsingborg-->Jönköping-->Norrköping-->Stockholm-->Ö-vik
"Norra": Göteborg-->Skara-->Mariestad-->Örebro-->Västerås-->Gävle-->Ö-vik

Tidpunkten är den 5-8 december, och matcherna är MODO-Brynäs och MODO-MIF. Tilläggas skall att ansträngningar görs för att dra fram den beryktade gosport-klacken och alla övriga klaner som till och från huserar på stora stå. Sammantaget gör detta att jag med hyfsad säkerhet kan säga att stämningen på dessa matcher kommer att bli det bästa som Kempis upplevt i grundseriesammanhang. Missa heller inte möjligheten att få trycka in vissa av skribenterna i denna gästbok i MODO-hallens sarg under den årliga matchen mellan Reds Syd och "Nord".

Inte missa, sörlänning!

Född i södra Sverige, tillfälligt eller permanent utflyttad? Jag tycker att du skall titta in på www.redssyd.com innan platserna tar slut. Det är halvfullt idag och det kommer alltid en 20-25 pers som försöker anmäla sig sista veckan.

Sista anmälningsdag: 25 Oktober (men egentligen: när platserna tar slut)

Betalning: 5 November

426844 · »