1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 533603 inlägg · 4126 ämnen

Jag förlorade allt på tipset

Sv: Jag förlorade allt på tipset
Kom igen nu westerlind innan jag somnar;)

westerlind:
Seriösa spelbolag? Tycker istället att de oseriösa spelbolagen ska ta lärdom av mitt sätt att hantera denna fråga. Inget daltande, utan pang på och ändra till det rätta. Rätt ska va rätt även om rätt ibland kan vara fel. Du kan rätta mig om jag inte har fel!

westerlind: Ja. tänk, om vi inte passar oss så kanske det blir artiklar och intervjuer om det här i media för att smutskasta HS för att de använder osjysta medel. ;-)

westerlind:
Själv har jag vunnit 5 po plus dina tre så jag tog alltså igen 8 po eller har jag rökt på igen? Du kan gott få vara lite arg emellanåt också. Man kan inte va go o gla alla dar;)

Paddan: Jag har ju redan låtit honom få ett tips av mig, det får räcka.

Har vi fått vår första spelskandal här? Sånt här kan få otrevliga konsekvenser: Själv hade jag redan hårdfirat ännu en trepoängare, när mike66 plötsligt drog ner rullgardinen.

Glädjen byttes ut i sorg och tomhet...

westerlind: Har du påtalat detta för Mike66 då? Eller sitter du och väntar på att han ska komma på den lösningen själv?

Paddan:

Hade han haft någon hut i kroppen, så hade han agerat som seriösa spelbolag: Bägge resultaten skulle naturligtvis fått poäng. Det är ju självklart.

westerlind: Ja, där ser du, det blir bara tokigt när man tippar med hjärtat ;-)

Jag förlorade allt på tipset
Nä nu blir jag arg! mike66 har stulit tre poäng av mig. Där får man för att man tippar på MoDo...

« · 117288