1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532439 inlägg · 4126 ämnen

Jäger till Timrå

Sv: Jäger till Timrå
knaskamilla:

Förlåt. På 92 Elitseriematcher har han gjort 2+11. Det är ju en viss skillnad.

knaskamilla:

Rätt vanligt att en back har mer utvisningsminuter än poäng. :) Det är väl bara Lidström som inte har det? =)

Är det Jesper Jäger du talar om, vilket jag självklart inte har en aning om (Pga. att strukturen här på hockeysnack är helt uppåt väggarna). Så gjorde han 2+11 förra elitseriesäsongen han spelade. :)

Jesper Jäger till Timrå? Grattis Timrå, ni kommer nu att ha den högsta icingprocenten i hela ES.

Frisco: Så sant.. lite fakta här...

Frisco:

Det där har jag ett minne av att jag kollade upp. Jag har för mig att han fick ihop typ fem poäng, eller något liknande, den senaste elitseriesäsongen han spelade. Jag har också för mig att han hade betydligt fler utvisningsminuter än poäng. Jag orkar inte kolla igen, dock, så jag kan ju ha fel...

Portello: Jo men Jäger har ju spelat elitserien förr med Löven. Minst 2 säsonger.

Portello: Jag tror och hoppas att han blir bra i Timrå. Han är en bra back och dessutom en av dom bästa poänggörarna i hela norra allsvenskan.

Kärran: Han gjorde ju en väldigt bra säsong i Löven. Men det är ju skillnad på ES och AS...

Jäger till Timrå
Hörde nyss på radion att Jesper Jäger skrivit på för Timrå. Undrar om han kan bli en förstärkning?

« · 282447