1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532445 inlägg · 4126 ämnen

Kamillafestivalen

287568 · » Till forumet

Sv: Kamillafestivalen
NuMountain:

Näe, men sådant där, det går inte att dölja!

knaskamilla: Hade hon på sig armtussarna?

NuMountain:

Njae. Jag tror att han hade tagit henne för hennes cheerleading-/dansegenskaper. Det såg ut så.

scim:

Jag hoppas att du slipper sova stående i natt.

knaskamilla:

Inte tid? Om du ändå bara sitter och stirrar så kan du väl byta motivet från monitor till tv och film? Nähä, inte det nej.

Nu sömn, säta påer!

knaskamilla: Kunde du avgöra om Sedinarn du såg, tagit henne för pengarna eller?

scim:

Äh, sådant har jag inte tid att ägna mig åt. Jag var f.ö. på Arlanda i fredags, där såg jag en Sedinbrors nuvarande flickvän. Det gjorde väl varken till eller från vad gäller hur dagen artade sig.

knaskamilla:

Utan att ha nått minne av Pheonix Ful-dansen i vare sig Hornhinna eller Hjärna så kan jag säga att danserna säkert inte skiljde sig mycket åt. Jag kan inte heller minnas att du ska bli hjälpt av att se Matrix, se till att se Star Wars först. Eller Bond, vilken som helst.

Jag var f.ö. på ett Jaktprov norr om Sävar idag, där vad även Pirros exfru, hoppsan. Ett tråkigt inslag i en annars mkt tråkig dag.

scim:

Nej, jag har ju inte det. Nåja. Om jag ska dansa som de gör i Coyote ugly är jag väl inte mycket hjälpt av att se Matrix?

knaskamilla:

Du har alltså inte teven i datorn? Dansar gör dom på flera kanaler föresten, ibland på bio också. I fredags när jag såg Matrix, dansades det t.ex.

Aben:

Jag ska satsa stenhårt på det där. Att bli proffs i Danmark vore något att berätta för barnbarnen sen! Förresten var det där inga riktiga profiler...alla bilder var ju tagna framifrån.

scim:

Jorå. Fast jag tittade mest bara då de dansade, eftersom jag sett filmen förr. Resten av tiden satt jag och stirrade på en dataskärm.

knaskamilla:

Säg inte att du genomled hela spektaklet.

knaskamilla:
De har endda også en profil på alle cheerleaderne, det skulle være noget for dig din anti-profil :)

knaskamilla:
Hvis du er god, så kan det være at du kan blive prof i Danmark for Herning Bluefox (tjek linket) :-) Årets Värvning skulle det være :)

Aben:

Äh. Jag har specialstuderat danserna i Coyote ugly ikväll, jag kanske kan framföra dem i Kempis sedan?

Tyrkiets sang var dårlig!!! men danserne var gode, mmmmmm...måske MODO kunne lokke dem til Övik som cheerleaders, se DET ville være et "nyförvärv" der ville noget!! :)

biggles: Hmm, typ Boston Lindström då som även om han är stor som fan och borde kunna taclka ihjäl folk ständigt skär av alla möjliga senor på sina skridskor : )

Lulekickan: Japp! mitt knepiga öknamn har hängt med sen jag spelade hockey bockey, var ständigt lågt flygande över isen:)

biggles: Magdansen? inte för att jag kände mig särskilt lockad av den men uppenbarligen tilltalade den några.
Jag såg att du är tjej förresten. Skoj! Vi är fortfarande i klar minoritet på HS.

Lulekickan: Ja men inte fanken kan väl nån ha röstat på låt skrället för att den va bra, Men det måste ju ha varit nåt som lockade till sig rösterna

biggles: I så fall handlar det väl inte om låten. Ungefär som jag tycker att en nytränad, nyduschad och solbränd Mange Nilsson är extremt &%¤# (censur), men inte fan tycker jag att han är bäst i LHF för det.

Turktjejen såg rabiesssmittad ut, men jag minns att hon hade ett rosa harem med magkedjor runt sig.

ModoAnte:Japp..Alltså grannländena som Gardell sa.

Portello: Rätta mig om jag har fel men ska man inte rösta på dom man tycker är bra?

ModoAnte: Att folk ringer och röstar?

Portello: undra hur det går till?

ModoAnte: Österrike fick poäng för att dom var dåliga.

Lulekickan: Dom som gillar lite magdans och tutteskakningar tycker kanske låten var bra, själv har jag redan glömt den. kommer bara ihåg hennes grymma utseende

westerlind:Vad jag fundrar på är hur österrike kund få några poäng alls undra var dom hittade honom?

ModoAnte: Haha, bra svar.

Lulekickan: Tydligen invånarna i europa.

ModoAnte: Finns det någon som faktiskt tycker att bidraget var bra?

Portello: Turkiet vann rätt eller inte svårt att säga.

Portello:

Jag var nära på min Sverigetippning! Bara en placering ifrån vad jag hade tippat...

knaskamilla: Jaha. vem hade rätt?

Portello: Ryssland.

Portello:

Hmm. Jag törs inte gissa.

knaskamilla: Vem får den då?

Portello:

Jag är skeptisk, faktiskt.

knaskamilla: Ska vi gissa på att den svenska tolvan går till Norge?

knaskamilla: Jag kommer inte riktigt ihåg hur de lät, men ikväll hoppas jag du har rätt. Nu är det i varje fall snart klart. Skönt att NuMo, Lumber Jack med flera snart loggar in.

westerlind:

Mitt tips lyder: Nederländerna som vinnare.

knaskamilla: Slovenien, jag säger bara en sak - magiskt. Emellertid är jag övertygad om att de kommer att bli diskade. Finns ingen tvekan, hela bunten måste vara modoiter som smygspelat på Moliden sedan 1970.

Huga, vinner de så lovar jag att konvertera till MoDo.

knaskamilla: Absolut.

Hälge:

Sverige som skickar landets sexigaste kvinna för att tävla. Det borde väl räknas för något? Heja Sverige!

knaskamilla: Bra idé, synd att du inte meddelade dom om detta innan tävlingen.

Nu Sweden.

Portello:

England och deras kjolar, då? ;)

Hälge:

De kunde kanske ha fått några av Sveriges bidrag, de andra länderna, för de höll faktiskt ovanligt god kvalitet i den senaste melodifestivalen.

Nu vet jag inte om alla länder har en sån uttagning som vi har, men om dom har det, hur dåliga är inte dom bidragen, då ?

knaskamilla: Tycker att Turkiet ska vinna. Men Portugal,Lettland hade med snygga flickor. Det ska dom ha ett plus för :)

Hälge:

Jo, det var riktigt avancerade danssteg. Imponerande.

westerlind: Belgiens koreografi. Frän, den måste dom ha övat på länge.

westerlind:

Norge var en besvikelse. Han var mycket sötare i tidningen än på TV, och så borde han lära sig engelska innan han försöker sig på det. Heja Belgien!

287568 · »