1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 528783 inlägg · 4121 ämnen

Kasta matchprogram

Sv: Kasta matchprogram
Poffa: Man tar alla möjligheter, vet du...:-)

mike: Ja i cyklopen ska det ju buas så fort den där svanen med #9 inte får med sig en utvisning då han dyker i isen. Då slänger man matchprogrammet... hehe herregud. Det är så härligt varje gång vi vinner där. Lika jobbigt är det då vi förlorar, speciellt senast då svanen flög in 3 mål också. Usch!

Allvarligt talat så håller domarstandarden allmänt för låg klass. De gör väl sitt bästa men de hänger inte med. 2-domarssystem skulle underlätta mycket.

Hälge:

Ser du likheten? Det är för att ni köper domaren så ni tillåts spela fult medans MODO intr får göra något. Bannade slasktrattar...:)

JimmyH: Uppförde dom sig så dåligt dom små cykloperna - skandalen är ett faktum. Hoppas att modoiterna här i gb:n också blir avstängda. Har dom inte kastat matchprogram ikväll så hade dom säkert tänkt göra det. Det är tanken som räknas. Btw så var det säkert den dåliga domaren som fixade segern - vi vinner ju alltid när domaren är helkass och helst på bortaplan dårå.

Poffa: Ähh, det regnade ju matchprogram förra mötet mot oss också, jag tror att ni har gjort det till någon sorts ritual...:-)

scim: Artisteri lönar sig alltid.

JimmyH:

HAHAHA!

JimmyH: Hehe... Skoja du, domaren på vår sida. Hehe... Skoja du.

JimmyH:

Domaren på vår sida hela matchen? Nog ser man dåligt från bortastå i Kempis men så himla illa kan man väl ändå inte se?

Frisco: Hehe... Skoja du, tycker det beklagligt att folk i Ö-vik inte har bättre omdöme än så. När domaren dessutom var på eran sida hela matchen. Ofattbart.

JimmyH:

Ja, ge alla som inte träffade domaren böter. De som träffade borde dock få medalj.

JimmyH: Kom till mig nästa gång du är i Kempis kan du få en tjuga till ett eget matchprogram.

Kasta matchprogram
Visst var domaren pinsamt dålig men pinsammast är ändå publiken i Ö-vik som slänger matchprogram på isen mitt under pågående spel. Detta måste det bli böter på.

« · 314396