1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530799 inlägg · 4122 ämnen

Lycka till

Sv: Lycka till
Äsch äsch ikv är det dags för en målkavalkad utan dess like. Inte sen Bysses och Eckes dagar har vi sett något ens som liknar vad som kommer att hända ikv.

Hmm... 3-2 till Modo! :P Lindström två kassar.

Jag får kämpa för att hålla mig så lågt...

Ikv blir det iaf tre Modoiter på O'learys. Fler är hjärtligt välkomna!

Paddan: Ähh! Jag stavar det så för att det inte ska låta så illa. Om i kväll så tror jag att vi inte får låta bli att röra på oss första tio minuterna som förra gången. Det också bra om Modospelarna inte försöker åka med arslet i tid och otid. Det går faktiskt sämre än med skridskor. Sen vore det bra om vi gör som Pirro säger. Åker ut med pucken ur zonen innan vi blir trötta. Det får inte vara så att det går tre Modoiter på en Frölundaspelare. Håller vi allt det här och dessutom trycker in ett par spelare framför deras målis när vi skjuter så kan vi vinna det här.

NuMountain:
Blev nog en punkt för mycket där.
Äsch, inom slutspelshockeyn så gör vi ju tydligen en tämligen slät figur ändå om man får tro alla "experter". Nej, nu är det väl snart dags att se till att "råka" stärka Frölundas matchtröjor en aning för mycket.

Paddan: Man slätar inte ut med den alltså. De försvinner. ok. En sådan vore bra att ha om det går åt hel....e i kväll.

NuMountain:
Nepp, det är en maskin för borttagning av rynkor hos det rika folket.

Paddan: Det är ett strykjärn va?

65 Selander:
Hmm...verkar som att det är läge att vifta med såna här då!

MartinS: ÄÖr nog ingen fara för han ser ju strykrädd ut ;)

poffa: Det kan ju gå bra också. Förhoppningsvis platsar han inte, vilket i mina ögon betyder att vi fått en riktigt bra backlinje. Jag tvivlar på att Jansson fortsätter att spela om han inte platsar och jag tvivlar likaledes på att kontraktet är utfomat så att han kan skita i att platsa och ändå inkassera lön i tre år framåt.

poffa:
Hahaha, ja du har det då sannerligen inte lätt. Tänk att din nattsömn nu kommer att vara förstörd ett par år framöver om nu uppgifterna stämmer. Tänk om han Wi... erbjuds nytt kontrakt , nää så hemska kan de väl inte vara!

Vf chefen:

Jag är nog banne mig mer rädd för denna spelare...

MartinS: Japp det ska ni. Du bor ju nästan granne med honom.

Är det den här mannen vi ska vara rädda för ikv? :P

Lycka till
hoppas ni kan bibehålla eran form idag och bjuda upp till kamp idag igen....=)

« · 233666