modomille: Nu är det så fruktansvärt dåligt spel och endast Lassi som håller oss från 5-0. Jag kräks och nu är jag orolig påriktigt. HV kommer spinna vidare på detta….
Greenwolper: Haha asså vad är det här dom ringer inte ens?! Så jävla tydligt att domarna har fått ett direktiv inför kvällen och det är att dom ska göra allt i sin makt för att HV ska vinna.
{10015}: största problemet är att Ohlsson och OP varit våra bästa spelare än så länge. Aagard, Olofsson, niderbach, ranta helt borta. Parallellt med att lasso läcker som ett såll gör mig så lycklig
Framnäs: ALLTSÅ VAD FAN HÅLLER VI PÅ MED. Jag visste att vi hade en stor chans att förlora ikväll men vi spelar som vi gjorde Malmö borta i november just nu. HÅRTORKEN SKA IN KARLIN.
Lolol: Min stora oro efter detta är att HV spinner vidare på det här spelet för att nu är vi dunderutspelade, och det här kan vi inte matcha mot deras spelare.
Gusse: Går ju inte att missa en stor spelare som kommer in mot sarg och greppar klubban med två händer för att använda den som vapen. Vad tänker True? Klart domaren blåser på den.
Paninaro: Att vi inte skulle förlora matcher i kvalet känns otroligt långt borta. Hv kom sist, vi näst sist så att det kommer bli en jämn serie är väl rätt väntat.
JoakimE: Vi är inte med i denna match HV betydligt mer taggade. Men dom är ju piskade att vinna känns lite väl som vi slagit oss till ro. Imponerand över hur HV tagit sig an denna match.
Det är väl ingen större skillnad gentemot tidigare hv är överlägsna rakt igenom?