Då bör det väl vara 50/50 men blir det verkligen så?!
Känslan är väl att det laget som tappat en klar ledning och matchen går till Ot ändå allt vinner i slutändan!
Jag skulle på förhand ge Modo 10% chans att vinna nu.
Och för att dra det ännu längre så tror jag att målet kommer efter några bra MoDo chanser och där tex OSL vänder spelet och drar ett dragskott från blå i krysset.
Fy vad jag hoppas att jag får äta upp allt detta nu!
ZingoHojt: ja hade vi varit starkare defensivt denna match och domarna normal hade det varit en annan match. Tyckte de var okej ganska länge men lite för många fega misstag nu. Men förväntar mig att hv fan inte skall ha något på i ot. Synd bara att de snuva oss på massa när vi har press. Men hv får spela som de vill såklart. Gilla mest att saker de får göra åker vi på😂 men nu krigar vi i ot💪💪
Engsund måste ju ha 10 utv innestående emot sig. Måste ju ha sug*t Öhlunds b*llar
Men ja vi har missat lite väl många lägen... Nu blir det början av en period igen och där har vi ju en tendens att vara värdelösa. Tur det inte är 3mot3 iaf...
Gusse: Nä inte nervös alls, dock har jag en dålig känsla. Vi har missat på tok för mycket för det ska studsa våran väg. Men jag hoppas jag har fel. Men ganska typiskt en sådan match där ett lag missar läge på läge dom andra gör mål på första läget.
Greenwolper: haha å hv dampa efter signal. Men hv får ju göra vad de vill. Får hv någon fördel i ot så är de så jävla köpta!!!!! Sjukt va domarna släpper på hv. Kung Bernta!!!
Greenwolper: Nu kommer vi fortsätta trycka på i förlängningen men missa 5-6 klara lägen. HV får därefter en kontring och skjuter mellan benen på Lehtinen.
Då bör det väl vara 50/50 men blir det verkligen så?!
Känslan är väl att det laget som tappat en klar ledning och matchen går till Ot ändå allt vinner i slutändan!
Jag skulle på förhand ge Modo 10% chans att vinna nu.
Och för att dra det ännu längre så tror jag att målet kommer efter några bra MoDo chanser och där tex OSL vänder spelet och drar ett dragskott från blå i krysset.
Fy vad jag hoppas att jag får äta upp allt detta nu!