1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

474547 inlägg · 4078 ämnen

Modo - Almtuna 28/11

« · 1854182 Till forumet


Sv: Modo - Almtuna 28/11
J F K: Björklund är tillbaka!
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Gavelo: men så virrigt det är i egen zon, får hurasvibbar
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
MODO Hockey - Almtuna IS 2-1
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Supertrött: Vem straffade Almtuna?
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
J F K: Håller med, billig straff.
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
J F K: Såg väldigt billigt ut.
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Robin Ztorken L: var inte straffen lite billig? Det såg ut som om han tappade skäret samtidigt som han fick en ganska lätt knuff.
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
J F K: Hur kan vi vara så jäkla bra i straffar när det är OT men inte alls få till det under ordinarie tid? Tar man det inte seriöst?

Nåväl nu fick vi ju in en puck ändå!
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
J F K: Jo, kan så vara men detta tillhör den absoluta bottenivån som jag sett i alla fall.
Det är verkligen björnligeklass på grejorna, utfört av vuxna män, proffesionella hockeyspelare.
Man undrar vad dom gör på dagarna, spelar Playstation??
Dom verkar inte träna hockey på is ...
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
J F K: ah shit va lite folk. Tycker tobbe gjort nå fina saker. Kul å se junisarna göra mål. Mycket smällar iallafall å jävlaranamma 😀
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Robin Ztorken L: jag tycker att man sett flera ännu sämre matcher. Inte för att det i sig är uppmuntrande, men...
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Lolol: Ja rent ishockeymässigt var nog detta bland det sämsta som någonsin skådats, på denna nivå.
Såg ut ungefär som björnligan, fast med vuxna män.
Hur dåligt får det lov att bli??
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
MODO Hockey - Almtuna IS 1-1
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Lolol: Visst kom alla ihåg att skicka vodoo kärlek till Tobbe?
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Gavelo: åhh, så viktigt 1-1 av Wahlgren
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Vårt spel är ungefär lika tragiskt som alla ö-viksbor som skiter i att gå på matcherna. Jävla sopor är ni!
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Ben Perrault: J. Eriksson hänger snart 1-1
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Gavelo: och där kom 1:an för Almtuna. Näst sämst i boxplay enl kommentatorn😳
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Harry Luras: Huvudsaken Modo bärgar 3 friska
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Harry Luras: Kämpa Häggström..
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Gavelo: Känns som risk för en riktig skitmatch med denna inledning...
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
wolper: Blir modoseger idag, Jag har BÅDE spelat på Almtuna och ska heller inte se matchen för utom sista perioden på sin höjd.

Bör vara given hemmaseger
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
hockey_21: Det tråkiga är att vi tillhör de absolut sämsta hemmalagen i serien.
Undrar vad det beror på?
Dessutom har det varit så i flera säsonger nu, dags att ändra på det kanske???
Bli nu vinnare istället i vår egen borg....
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
hockey_21: tycker jag låter kanon 😊 ah varit på ett antal live med. Åker på dem så gott jag kan. Bra jobbat av dig 😊 skulle vara riktigt skönt med en kämpaseger idag. Undra hur mycket folk det blir
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
wolper: ikväll blir det vinnst! Hoppet är det sista som överger människan. Jag har varit på varje match den här säsongen och så kommer det förbli. 😊
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Tarasov: kan det ha varit lite startnerver? Tycker han blir starkare för varje match och hoppas det fortsätter så. Visst hanses är bättre men walle sköter det bra. Båda har klart godkännt och precis som du säger. Målvakterna gör sitt. Laget aom de måste jobba. Hoppas idag att de håller en hel match
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Gusse:
Tkte Wallin var lite darrig mot löven, men i övrigt bra.
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
wolper: kan lägga till att jag tycker det ser ut som tobbe försöker spela lite tuffare. Och det gillar jag. Inge dribbel mer tufft gärna å enkelt
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Gusse: håller med. Ah jag tycker att det skulle behövas mer jävlaranamma.lite mer tacklingar och mer buff framför mål. Är det strategiskt försiktigt spel för att undvika utvisningar, seg på skridskorna eller har vi inga som har energin å "stångas"? Tycker marklund gjorde endel förut men han fick ju fan utvisning för allt
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
wolper: Hansen har högre högsta nivå medans Wallin känns jämnare. Det är definitivt inte våra målvakter som gör att vi ligger under strecket till meca race. Vi skulle behöva tyngre spelare som vågar gå in i tät trafik och vill ta en smäll framför målen. Vi har väldigt lite avslut framför motståndarnas kasse.
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Nucky: kul å se hur de klarar en tidsfrånvaro och vad det blir för femmor nurå.😊 wallin har då fått spela/ställts på prov. Tycker han skött det bra. Vad tycker ni om walle?
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
wolper: Björklund och Eriksson tillbaka, Karlkvist osäker.
Hanses spelar ej.
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Tarasov: man borde ta sig en tur till räven idag då och hoppas på vinst istället för att glo på tv 😊 hoppas på kämpainsats hela matchen. Någon som vet vilka som inte spelar idag?😊 visst e björka kanske tbx va?
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Nucky:
Lite frågetecken kring vilka som ska spela tydligen.
Kommentera

Sv: Modo - Almtuna 28/11
Tarasov: Eriksson tillbaka?
Kommentera

Modo - Almtuna 28/11
Karlqvist och Hanses borta verkar det som, på träningen lirade Björklund med Jakobsson/Ekarv. I övrigt samma lika. Comeback för Enström?

Edit:Enström är inte redo för match på ett tag.
Kommentera

« · 1854182