Zource: Men, visst måste Brynäs vara mycket bättre än såhär? Nybro hade mycket väl kunnat vara i ledning. Synd att Filip Eriksson är Växjöspelare. Sjukt bra
Ben Perrault: Tycker Nybro gör ett rätt bra jobb med att dra ner på tempot. Styf gör det bra, han screenar, hakar och drar i tröjorna precis som man måste göra i SHL nuförtiden.
DrCox: Vann han? Tycker Filip Eriksson varit helt djävla överlägsen. Som att jämföra Ove Molin med Foppa. Nu har väl Eriksson kanske spelat för lite???
{10071}: Håller med om att det skadar inte att norrlandsklubbar blir fler i SHL. Sen ska jag väl i ärlighetens namn erkänna att jag hellre får upp Löven än Brynäs. ;-)
JonteD: Vandeley Industries har en ny mjuk bomullströja just för stora vikingar. Det har visat sig att många blondiner dras till just denna tröja. Bad Brett kan intyga.
Hockey kamrater 😅 Tycker ändå att vi Norrlandslag / klubbar bör värna vår landsdel av hockey Sverige, lite skönare att slippa resa ner till halv Danmark lika ofta som ett ex. Visst finns det både historik och hetta mellan oss och så ska det fortsätta att vara, lite trist på sitt sätt att Timrå åkte ikväll, men lång ifrån en katastrof, nu blir det golf snart 👍😅
Nää, Luleå, Skellefteå, Modo, Timrå, och förhoppningsvis Brynäs ska hålla flaggan högt, norra hockey Sverige är en faktor…🤘😎
JonteD: Sist vi diskutera så pratade vi om Caps-lock knappens innebörd. Nu verkar du fått något kladdigt på utropstecknet, enklaste sättet för att undvika detta är att använda handskar när du äter ostkrokar. Mvh problemlösaren
JonteD: Jag känner att de flesta hos MoDo och TIK kan ta mina kreativa dumma utsvävningar. Jag har varit här länge och vet vad som funkar. Att det blir personligt för dig med Jonte förstår jag då ni är släkt. Han kanske har det tufft och kanske mer vi inte vet om. Jag är sur-Jämte och kan ta det när TIKare snackat skit om Foppas fotleder, fylleskandaler och allt annat. Rätt naturligt att man är lugnare i en annans bok och sen kanske vrider till det mot rivalen när man kommer hem. Kan framstå falskt, men det är inte meningen.Toppspelare ska kunna ta kritik också. De är inga småungar.
Costanza: Vet att du e modolojd!!!!!!!! Men du e en smilfink o en jävla kappvändare skriver trevliga saker i vår bok sen kräks du galla över oss i er bok!!!!!!!!! Du behöver inte stoppa dit näbben i fortsättningen bara så du vet o de jag skriver nu e inte me glimten i ögat utan de e åt helvete som du beter dig!!!!!🤬🤬🤬🪓
Koff: Lite trött idag, men fyllde på vid lunch. De tackade mig för överraskningsbesöket och studsade runt som galna apor till hög musik i lyan innan jag gick. De skulle ut till Cinco, ragga blondiner och jag blev direkt avundsjuk. Sen fick jag gå en trappa upp med foppatofflorna och logga in på Hockeysnack igen.
Costanza: Hahaha, ungefär som vår tekniklärare i 9:an som hette Annuk ock var oxå finne, han sa vi en borrövning vi skulle genomföra, och nu ska vi porra 😅
S-vikaren: Vi har nog aldrig skrattat så mycket i gymnasiet på Parkskolan när vår finske mekaniklärare skulle köpa massa klass till glassen på en utflykt.
Torp alltså... blir lika galen på honom nu som när han lirade i MoDo. En Sveningsson fast back. Tror att han är Makar.