Smurfen: Brynäs hör hemma i SHL men vissa i Brynäsboken unnar jag inte den framgången jag fattar inte hur man efter att ett år som topplag i HA kan bli så styv i korken och har noll ödmjukhet (Ja jag syftar på Johannes Hedberg i Brynäsboken)
puffe: Om det blir nu Brynäs som lyckas ta steget upp så hade varit häftigt om vi har fått möta dom borta en lördag och vi har gjort en tåg resa = Invasion Gävle !
Det var ju ett tag sen vi ordnade dessa tåg resor ner till Södertälje och Hovet
Koff: Nu visade du bara de positiva inläggen, att dom orkar, så länge 'vi inte vinner är det mutade domare'. Tycker faktiskt synd om de seriösa Brynäs-supportrarna, men dom tittar troligen på matchen i stället.
{5647}: De måste få ut pucken i förstaläget. Men blir spännande i finalen. Känns som Brunäs glidit räkmacka genom hela slutspelet. Ska bli sjukt spännande att se vad Djurgården kan ställa till med. Hade de haft lika bra lag som ifjol tror jag att de hade krossat Brunäs.
modomille: Brynäs är nog fan värre än DIF förra året när det kommer till att gnälla på domarna. Tänk en kommande final serie mellan Brynäs och DIF twitter kommer ju explodera
{9315}: Trollsås var ute i media(och på mamma mia) och berättade att vi skulle värva oss ur problemen. Tror det var10/11 med Nagy, Bartecko och Pikkarainen som en trestegsraket
puffe: Nja, det flesta spelarna vill spela i FBK, det är därför dom inte är kända för att betala ut monsterlöner. Rögle lockar ju med överpriser på alla stjärnor, absolut ingen slump att rögles lönekostnad är överlägset högst i Shl och har varit några säsonger nu.
Usch för den klubben!