Gavelo: Jag tycker faktiskt Pelle Hägglund bär ett litet ansvar också. Han kan ju faktiskt passa på nu att fråga varför vi står som vi gör i boxplay. Låt Karlin bli förbannad för det kommer han bli om han får frågan. Men Pelle kan väl knappast bli skrämd av det med hans rutin?
SKiLMY: För att det är taktiken. Där tycker alla olika. Karlin är av åsikten att hålla position för att blocka skottlinje lönar sig mer. Tror inte många av oss som kollar matcherna håller med dock.
Spelade i en gärdsgårdserie i fotboll en gång i tiden. Det var ett jävla gnäll från spelarna på domaren mest hela matchen.
Slutligen blåste domaren i pipan och samlade alla spelare i mittcirkeln och sa resolut: Om jag hade varit en bättre domare så hade jag fan inte dömt i den här jävla serien!
Dundee: Tycker försvarsspelet enbart är svagt men boxplay är ju katastrof och det har väl alla förstått vid det här laget efter allt tjat. Bara ren tur att det inte blev mål bakåt den här gången. Sen har Björklöven också ett halvkasst boxplay, det kan vi ju trösta oss med
Hampie: Herregud, alla 4 i boxen står alltså 4 meter ifrån varandra och löven behöver inte ens anstränga sig för att åka in i zonen, ställa upp och slå passningar mellan tekningscirklarna utan att vi ens är nära att bryta.
Alltså när ska Karlin vakna och inse hur jävla usel denna typ av uppställning är, han kan ju titta hur Björklöven stressar oss i vårat PP så vi knappt får skottlägen.
Smurfen: Varför är vi så stillastående i BP? Vi blir ju oerhört små och det blir så lätt för motståndarna att göra oss små. Det måste ju vara bättre att stressa motståndarna till misstag, eller?
{Alla}: Bytte från ÖA direkt till Expressen och såg meddelandet att de jobbar på problemet. Så nu skall de väcka teknikern och han skall resa dit och stoppa i rätt sladd.
NuMo: Det han iaf ska ha är att han verkar vara extremt lugn och nog svår att komma in under skinnet på. Han spelar tufft och kommer nog få en del utvisningar mot sig, men jag tror inte han kommer åka på speciellt många utvisningar där han tappar fattningen.