Idag Oskarshamn. Idag är en perfekt dag för er att förbereda er hur man spelar matcher som slutar med vinst. Kanske mot det lag ni eventuellt ska möta i kvalet. Vinn!
Angående artikeln om OP i allehanda. Han verkar stå för exakt den mentalitet som behövs på den yttresta nivån. Tror han någonstans inser att han inte har skills (än) för SHL men när det gäller attityd och anda så är han nog i toppklass i ligan. Man bara älskar en sådan kille!!!
Tarasov: Misstag sker i alla matcher. Men om ni är tillräckligt bra kommer ni se till så era motståndare gör fler misstag än ni själva. Då har ni bra chans att vinna.
Smurfen: var på plats den kvällen, en av mina stora upplevelser här i livet - att se sanny lindström göra mål och assist i samma match. som att se en gris flyga...
eltifoso: Guld är överskattat! Jag har varit på en match hemma mot FBK som slutade 1-12. Ove skottade iväg icing hela tiden. Om det var Pettersson eller Söderberg spelar ingen roll.
Ben Perrault: Färjestad är så äckligt bra på att utnyttja minsta misstag. Krävs säsongens bästa match som du säger för att vi ska ha en chans . Får fbk ledningen och tvingar oss att chansa lite så är vi körda. Blir extremt förvånad om vi tar poäng ikväll MEN hoppas verkligen på en hedersam förlust!
grimiss: Tror att vi tar 3p ikväll. Laget har fått mina vykort om att grisa. Måste hamra in griseri och Kryllan till klubben så att de kommer ihåg hur man vinner. Ska inte behövas VooDoo.
eltifoso: Varför har ni så mycket reklam på hjälmen? Är det inget företag som vill satsa på hjälm- reklam så att sponsorerna måste dela på utrymmet så att även för mig helt okända anno 1698 får plats?
jonsson: Såg Vancouver-Colorado på plats när Deadmarsh slogs med Jovanovski (55) och fick hjärnskakningen som avslutade hans karriär. I samma match tänkte Foppa köra över Näslund som avvärjde det med en rejäl armbåge rätt i nyllet på Peter. Så nog kunde Markus försvara sig och spela tufft mot kompisarna också.
modomille: 3-0, dåliga nu men ger mig fan på att de kommer bli obehagliga för sin kvalmotståndare. Vore bra om de kunde stoppa blödningen lite så inte HV knappar in hela vår fördel på målskillnaden. Nu ska vi ju möta IKO också nästa vecka.
Nej nu svarar vi med 3 p ikväll så är denna seger inte lika rolig för de blåa. ❤️🤍💚