MorganaLefaey: Gästrin får mer speltid nu när man ska stänga ner och får chansen att visa hur underskattad han är tycker jag. Backar upp väldigt bra och tar ansvar.
Vargen: har tyvärr mer förtroende för junisvm laget än för modo. Men sett bättre ut ändå nu på slutet o kan man inte tända till mot löven så mot vad...
KryptonitKasper: Detta har man saknat så in i helvete. Sällan man får se uppleva detta spel i en MoDo-match numera. Blir vi kvar i HA och Löven går upp sker det inte på en hel säsong.
Vargen: Deras båda mål har skett under total överbelastning av försvaret. Nu senast precis när pucken gick över linjen så låg det 3 svenska backar över Love som i en böghög, vad fan ska han göra då tycker du?
Visst det är klassiskt Sverige att gå rent i gruppspelet men inte vinna guld men ändå, man hoppas ju inte de förlorar för det. Just den här USA-killen hade man väl extrema problem med o förlorade med typ 3-7 många ggr runt 17-års åldern
Vargen: tyvärr är ju 3 måls ledning ingen säker ledning i hockey o speciellt inte i jvm. Vi får se hur det här går. Men tycker man gör mycket bra och har bra fart.
Gavelo: tycker iallafall Rödluvan kan fortsätta sina spaningar då jag håller dom högre än dina när det gäller juniorerna.
Hur ser det ut annars? Är i Norge o Skröders hemby, ska åka skridskor nära Amfi Borg imorgon med småglinen. Med det sagt, Svtplay funkar inte här tyvärr..
Gavelo: Varför skriver du att jag inte har någon aning innan du ens frågat? Fystesterna är offentliga från draft-combine. Han var i den absoluta toppen. Genborg tex som ses som ett monster i Timrå kunde inte ens mäta sig. Frondell har kallat honom för ett djur. Dessutom har ju MoDo och ÖA publicerat topp tre i olika kategorier från MoDos fystester med Bäckström, där Milton dyker upp här och där.
Trodde genuint du som PT eller vad du är skulle ha koll på detta. Har du missat hur outtröttlig han är hos oss? 100% i varenda byte. Givetvis en produkt av att han är vältränad. Capitals lyfte också Miltons fysik som en av hans största styrkor under draften. Och inte minst så har Milton pratat mycket om hur viktig träningen är för honom.