1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

474577 inlägg · 4078 ämnen

MoDo - Kristianstad 1:7

« · 2316215 · » Till forumet


Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
S-vikaren:
Jag tror de känner att de inte riktigt räcker till
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
J F K:
Gillar Gath, inga synpunkter på utvisningen i sig eller att det är en 5. Kastar sig Erik K, nej det tror jag iofs inte men man får förstå att en tränare är lite förbannad efter en förlust.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Va?: Troll.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
KIK verkar inte vara glada över att MoDo valde dom. Dom var sura hela kvällen lång. Från Malte till Gath..
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
J F K: Gath inte nöjd med MoDos skådespeleri. Jag förstår han fullt ut. Man ska inte kasta sten i glashus, MoDo filmar precis lika mycket som andra lag.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Robin Ztorken L: skönt ändå att vi vinner första. Vi får njuta av detta i någon timme sen släpper vi detta och går vidare.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Robin Ztorken L: Kik var bra idag, man stressar Modo till misstag, iofs skapar inte kik några direkta målchanser men jag tycker man gör en klockren bortamatch mot ett på papperet bättre lag.

Men som du säger, alla måste upp ganska många procent om vi skall överleva kvarten.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Skönt vi lyckas vinna, men vi måste upp spelmässigt. Kik är inte lätta att tas med.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Monno: Stabil match. Hade önskat lite bättre framåt, speciellt i PP men överlag så håller vi KIK på utsidan och släpper till väldigt få farliga lägen.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
J F K: De ville väl mest få in Sam som tekare.

Vad i helvete gjorde Sylwander på slutet? Nära en ny Patrick Stefan.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
7r1l5k3: Oavsett var KIK bättre större delen av matchen, vi måste upp 100%
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
7r1l5k3: Nog känns det som att Macmaster spelat i första ända fram till sista bytet.

Rätt dålig match överlag. KIK skapade knappt en målchans. Tycker vi vann helt rättvist då vi måste ha skapat många fler målchanser

Djävla pajas han är där Gath. Det var verkligen ingen som filmade.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
7r1l5k3:
Tycker det var en stabil match, KIK var inte riktigt nära. Lite mer gasa på nästa match hoppas jag.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
7r1l5k3: Haha vi är imponerande dålig på sätta den i tom bur.
Sylle skjuter stolpen.

Men 1-0 räcker!
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Gavelo: Ser ut som att man har ändrat lite i både kedjor och backpar. Bernie med Ingman och Jelisejevs med kanadickerna (dvs man verkar ha flyttat på MacMaster).
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Känns som att vi har chippat ut pucken ur egen zon i 45 minuter under den här matchen.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
7r1l5k3: Modo skjuter en hel del men majoriteten av skotten går rakt i magplattan eller 1 meter över, även där finns förbättringspotential
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Mannberg och 2mot1-situationer, finns förbättringspotential... Måste vara mer beslutsam.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Gäsp: Målskillnaden spelar ju ingen roll i slutspelet så räcker ju med 1-0 :-)

Mannberg har inte sin bästa kväll.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Robin Ztorken L: njaääääeeeee det blir 4 st raka 1-0 vinster.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Steken84: Detta måste vara en av säsongens sämsta matcher hittills....
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Frontschwein: Det låter som ett utmärkt recept till seger.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Robin Ztorken L: Nja, rycker nog vi är bättre men agerar en gnutta nonchalant. Eller mycket nonchalant.
Vi är inte riktigt rejäla.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Modo bedrövliga! PP Kristianstad nu
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Tarasov: I min värld har KIK varit det bättre laget, förutom fem minuter i första perioden 🥵
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Frontschwein:
Tror Jelisejevs är på väg att explodera snart rent spelmässigt syns tydligt hur han blir bättre och bättre.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Va?: vi brukar spela upp ljudet av lervälling som klafsar under herrpumps i den skånska myllan. Spättekaka som krossas mellan nikotingula tänder. Ibland spelar vi även nåt med Hasse Andersson.

Däremot hoppas jag kväll efter kväll att vi spelar hockey.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Gavelo: Det är väl inget som vi normala över 25 uppskattar direkt. Det låter mer som något man skulle höra i dom sämre områdena i Sverige där svenska språket knackar betänkligt.

Kommer aldrig kallas musik, det är ett skrän för öronen.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
7r1l5k3: exakt, hade han inte valt att lyfta Axel mot huvet så hade han inte ens åkt ut. Men det är så jävla korkat av honom.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Robin Ztorken L:
Jag tycker vi är rätt stabila men det sprakar inte.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Va?: Tja, om du tycker den är dålig så finns det nog många som tycker den är bra.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Heyerdal: Tack, ja jag blev så förbannad så jag blandade ihop VVIK och KIK.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Bad_Brett: Dom åker mycket skridskor och ligger nära våra ”stjärnor” , det är i dessa matcher OP och Olsson skall kliva fram och avgöra.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Vad är det för skitmusik ni spelar i arenan?
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Va?: Vvik menar du
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Gavelo: De är inte helt lättspelade heller. Fula och drar ner tempot. I match ett av potentiellt sju verkar vi inte riktigt vara villiga att betala priset.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Gavelo: Fast nu sätter nog Karlin igång hårtorken inför tredje, andra perioden en av de sämsta denna säsong!
Allt kan bara bli bättre nu🙈
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Monno: Ja jösses vad segt PP, måste spela pucken bra mkt snabbare..
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Tarasov: KIK fick sitt 0-1 mål bortdömt av det korrupta kontrollrummet i Stockholm. Nu leder HV med 4-0 istället. Så jävla dåligt att man dömer bort ett regelrätt mål bara för att HIV med sina flera tiotals miljoner i spelarbudget ska få spruta skumpa.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Hakning-Henrik:
Men det är respekt för du är MoDoit
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Silly: Många som inte kommer upp i standard idag, Men framförallt spelar man med små marginaler och slår bort fruktansvärt mycket puckar.
Nog för att vi varit spellediga en vecka, men jag hade hoppats på väldigt mycket mer än såhär.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
7r1l5k3: Tyvärr väldigt nonchalant spel. När vi sen får 5min PP blir det extra tydligt.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Intressant att dom väljer att intervjua Bernie så ofta trots att spelare har vittnat om att han brukar komma in i omklädningsrummet och inte ha en aning om hur spelet har sett ut... ;-)
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Silly: det är upp till bevis nu för modo i tredje.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Gavelo:
Bernad och Sam är iskalla, Dom harTappat formen totalt!
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Tycker Modo spelar på tok för nonchalant och långsamt. Står bara 1-0 på tavlan för i h-vete
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Tarasov: Modo spelar fruktansvärt värdelöst, tur att kik inte är mycket bättre.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Hakning-Henrik:
Andra PP spelar snåla passningar, lite mer fart och längd.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Va?: Ja men vi snackade gratis, att Bouraman får 5+ game är helt rätt.
Kommentera

Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Gavelo: Han är ett troll. Ignorera.
Kommentera

« · 2316215 · »