1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

480400 inlägg · 4078 ämnen

Modo - Västerås

« · 1913831 Till forumet


Sv: Modo - Västerås
J F K: Jag tycker att vi spelar fast oss rätt ofta. Spelet sitter inte 100% såklart och det märks ibland rätt tydligt. som vid utvisningen där man passar en markerad spelare istället för att välja lättare alternativ.

sedan gillar jag inte att vi för ofta passar bort bra lägen för att vi söker ett bättre. Ibland bör man ändå ta avslutet, speciellt när vi har folk som skymmer och kan ta retur.

Nu är det dags att växla upp igen!
Låst ämne

Sv: Modo - Västerås
MODO Hockey - Västerås IK 0-1
Låst ämne

Sv: Modo - Västerås
Webmaster: Jag måste nog korrigera mig. Hedberg spelar svårare än Djuse gjorde...
Låst ämne

Sv: Modo - Västerås
MODO Hockey - Västerås IK 0-0
Låst ämne

Sv: Modo - Västerås
J F K: Lets go!
Låst ämne

Sv: Modo - Västerås
Gavelo: Det är väl lokalradioavdelningarna som sänder matcherna. Med ett radio västernorrland som fokuserat hela sin verksamhet på Sundsvall så finns det ingen som kan sända från Övik. Tyvärr slutade som jag skrev Lennart Sundvall som brukade sända från Övik, men nu finns ingen.
Jag röstar för att man skickar iväg Tulla-Maja, för hon behöver se att det finns mer än Sundsvall i världen.
Låst ämne

Sv: Modo - Västerås
wolper:
Seger🎉
Låst ämne

Sv: Modo - Västerås
Gavelo: Västerås är ett bra lag, men vi är bättre. Gäller bara att vi spelar som vi kan så är det inga konstigheter.

Vi måste kunna vila Hanses, och vi måste kunna tro på Dackell med.
Låst ämne

Sv: Modo - Västerås
wolper: Det enda jag vet är att Sveriges radio inte verkar gilla Modo för nu är det 3:e omg. I rad man sänder 4 matcher men inte modos, men skit samma.
Ang kvällens match så tror jag den blir svår, Modo måste få en bra start för Västerås har visat sig kunna spela med bra fart i omställningarna och kan hota duktigt framåt, allt annat än 3 poäng är ett misslyckande men samtidigt kommer laget få jobba hårt för dom 3 pinnarna.

Skeptiskt med målvaktsbyte dessutom
Låst ämne

Modo - Västerås
Dags för match igen! Vad trors om denna match? Om det är som ryktet säger dackell i målet så hoppas jag det går bra så vi får en möjlig andra målvakt.
Låst ämne

« · 1913831