1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

480191 inlägg · 4078 ämnen

Modo - Vita hästen 2021-10-22

« · 2242705 Till forumet


Modo - Vita hästen 2021-10-22
Matchdags igen då! Nu bygger vi vidare på västeråsmatchen och krigar till oss 3 pinnar mot vita hästen på hemmaplan. Nu kämpar vi på lika mycket i denna match så vi får en skön fredagsfeeling tycker jag.😁 Gooo MoDo!🥳
Kommentera


Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Saleva: Härligt med Sam och Wahlberg tillbaka!
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Tyler Durden: Undra om man har avskrivit Viklund än?, det verkar inte så om man läser mellan raderna.
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Gavelo: Han verkar vägra ge upp. Man lider verkligen med honom. Men det finns ju en gräns hur länge man kan vänta ut honom. Ser gärna man fyller upp med en defensivt stark back.
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
wolper: Ja, tänk om MoDo ville överraska oss med att efter stabil insats borta, även kunna följa upp med seger hemma mot på pappret 'svagare motstånd'.

Löven-matcherna närmar sej, så vore skönt med några raka segrar i ryggen inför kommande helg.
Kommentera


Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
puffe: Precis. Nu får vi se vad gänget är gjort av....
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Costanza: Granit eller papier-maché? Blir en spännande kväll, men hyser viss tilltro, Karlin lär väl stå i båset ikväll med.
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
puffe: Måste säga att det är världsklass att gå runt i Själevad. Man blir som en ny människa.
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Costanza: Världsklass att du är MoDoit också. Saknaden av Icing-Ove tynade bort så småningom när du dök upp på MoDo-himlen, undrar vars Ove tog vägen dock?
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Gavelo: Blir det Tex idag igen? Han verkade ju helt återställd senast. Men hoppas Tikkanen får mer förtroende igen framöver , känns som att vi har målvakter som tillhör de bättre i serien
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
puffe: Ohlsson saknas enl EP fick han sviter i efterhand tro?
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Heyerdal:
Sannolikt säkerhetsgrej man vet inte men kör hjärntrsppsn ändå
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Tarasov: Såg riktigt otrevlig ut den tacklingen..
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Vad tror vi om Wallin nudå, blir han utlånad till Övik så han inte hamnar i den berömda frysboxen likt Lundin ifjol? Med Tex återställd och en nyvärvad Tikkanen känns det inte som att Wallin har det högsta förtroendet från ledningen..
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
hompa90: Tror att Wallin är tacksam på det sättet. Han accepterar nog det mesta om han får bra hjälp och gärna några matcher.
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
J F K: precis, han valde ju Tranås förra säsongen dvs samma nivå som Övik, får han spela frekvent i ettan samt få målvaktsträning i Modo lär han vara nöjd och förhoppningsvis kunna steppa upp nästa säsong.
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
MoDos match visas på Cmore stream, trots att LIVE 1, och LIVE 5 är lediga. Varför håller dom på så? Brukar vara ganska låg klass på dessa stream sändningar. Är ens kommentatorn på plats? Tycker mig läst att vissa sändningar sitter kommentatorn i en studio i Stockholm framför en skärm och refererar?
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Kunglouie: Bedrövligt
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Kunglouie:

Mycket knäppt, vet att folk tagit det med c-more.
Äre brist på kommentatorer? Kostar produktionen för mycket?
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Kunglouie: jävla cmore, o ändå måste man ha det.
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
puffe:

Kan man inte se via Allente:s app, alla andra matcher är ju där.
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
puffe: med tanke på alla klassikerlag som huserar i HA hoppas jag nästan att viasat satsar vid nästa förnyelse av avtalet. Skadar ju inte med lite konkurrens.
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
puffe: Och det vet dom om dom giriga jävla svinen!!!

Det är vi idioter som supportar Allsvenska lag som bekostar dom gigantiska produktionerna i SHL, med typ 18 experter varje sändning!!
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Confusius: Och själv kommer jag bara in via mobilen!!! När jag provar på appen i smart-tv´n så står det bara att det redan finns ett konto, detsamma via datorn. Men med mobilen går det naturligtvis inte ens att komma in på Cmore´s app just nu!!
JÄVLA IDIOTER!!!
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Och vansinnigt ljust/vit is. Ser ju knappt något
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
jonsson: Sitter med samma problem... Vafan är de. Har ju betalt för fullpris???
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
HV71 är ju alltid med på tv! Cmore kan dra åt h-vete
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Sir: Nu har jag fått installera om appen på mobilen, men då kan jag inte logga in VA FAAAAN!!! Det blir att missa matchen ikväll då, jävla idioter
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Confusius:

Min app funka
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Confusius: inte mycket att se än så länge. VH har bättre fart och Modo känns loja inledningsvis
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
ToddW: jag tycker det bästa vore om HA själva tar över sändningen. Stream på alla och hela kassan direkt ner o HA klubbarnas kassor. Men det vågar de väl förståss inte
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
jonsson: Nu lyckades jag logga in, men då står det att jag inte har paketet premium vilket jag har!
Och inte går det att hitta något nummer till någon kundtjänst heller, vad helvette är det här för blufföretag?
Någon som har numret?
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Confusius:

Tror du har fått samma problem som jag fick
Ring 077-148 14 81
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
När Allente blev Allente så måste man logga in och regga om m.m
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
jonsson: 1-0 bernardt
Men väldans slarvigt o mycket felpass
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
jonsson: Hur fixar man matchen från Allente?
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Bernhard gör 1-0👍
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Confusius: testa logga in utan använda appen, dvs gå in i Chrome (webläsare) på cmore.se
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Sir:

Nä, det går inte, tänkte fel
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
jonsson: härligt komma in här och allt handlar om log in. Ingen som ser matchen? Själv är jag på en buss utelämnad till er.
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
jonsson: undrar vad skotten blir i denna period, väldigt chansfattigt
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
KRM: nej det var just den lilla detaljen att folk hade problem att logga in och få igång matchen. då blir det problem att se - matchen.
Kommentera


Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
KRM:

Inge jättetempo i matchen, fint mål av Modo
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
jonsson: Fick tag på dom nu så nu funkar det!
Det blev en missad första period, vad har jag missat?
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Ben Perrault: Precis innan 1-0 tänkte jag. Denna Klabbarparn som kommenterar är så jävla trist, men han är ändå bättre än matchen. Hoppas MoDo kliver av bussen innan nästa period
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Sebbe sjuk eller?
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
Confusius:
Är ju underbart när man betalar ca 499:-/mån för en Kalle Anka sändning med pissigt ljud och sjukhusbelysning på isen...

Vi får göra som franska bönderna när mjölkpriset höjs med 10 öre.
Dumpa skit hos de ansvariga!
Kommentera

Sv: Modo - Vita hästen 2021-10-22
dempa: Tack, men det har löst sig!
Men det där är ju också märkligt, att man måste använda Chrome! Har Edge som standard
Kommentera

« · 2242705