1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532116 inlägg · 4126 ämnen

Modohockey.se

Sv: Modohockey.se
shinzawai: Nja...

Blir det inte tvärtom?
Känns ju som om Kraschmonstret vinner lätt, måste ju vara riktigt vassa spelare i det laget, kanske några utslagna NHL-proffs?

Gidde: Krashmonstret luftar juniorerna om man säger så...

shinzawai: Hur är ställningen nu?

Minst tvåsiffrigt till Kraschmonstret va?

Here we go again.

Explanation: There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.

mattias - 74: Jo, 5 veckors semester, men jag funderar på att uppgradera jobbmässigt så jag kanske inte bör ta ut semester. Vill inte bli skyldig företaget. :)

shinzawai:

Får du ingen permission??

Hawerchuk: Wish I could. Inlåst 8-17 varje dag.

shinzawai: Ta't Toy och lapa sol istället.

shinzawai:

Modo 0
Krashobangmonstret 3

Jag börjar bli redigt förbannad nu. Speciellt över att de inte informerar vad som händer/görs för att åtgärda problemet.

Paddan: *ASG*

Så är det naturligtvis!!!

LOL

Paddan: Kanske inte bara är servern som är från Nordkorea, kanske är några Nordkoreaner som springer i ett ekorrhjul också, strömförsörjningsvis. De verkar ha dålig kondis de latfjärtarna.

Gidde: Jag tror att servern drivs av transferrykten och eftersom det verkar finnas väldigt få sådana så fungerar servern också bara sporadiskt. Eller så har man köpt servern från Nordkorea, så den släcks ner väldigt frekvent för att spara ström för att ha råd att driva Eckes kontorslampa... eller något sånt.

shinzawai: Visst är det helt otroligt?!

Hur svårt kan det vara att få det att fungera?

Dom kan ta mig tusan få lägga sidan på min privata server snart, den har ju rullat bra länge nu :)

Modohockey.se
Modo 0
Krashmonstret 1

« · 716059