1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532426 inlägg · 4126 ämnen

Ny tråd av ingen anledning

Sv: Ny tråd av ingen anledning
westerlind: Haha, det har du rätt i men han såg rätt harmlös ut...Han hade förövrigt sittplatskort men han hade brutit ryggen (eller nått åt det hållet) och hade nån konstig stålställning fastsatt längs hela ryggen så han var tvungen att se matchen från ståplats, jävligt strongt!

westerlind: Egentligen har hon inte så långt hår. Allt är relativt och efterom hon är relativt liten så....

scim: "okänd gubbe som jag växlade några ord med"

Söta gossar som du borde väl veta bättre än att prata med okända gubbar? Skojade bara om knas - kan ju inte vara hon, knas har väl längre hår?

scim: Det fanns trots all spänning folk som halvsov under matchen.

westerlind: Det är en okänd gubbe som jag växlade några ord med i pausen mellan tredje och sudden.

westerlind: Jag är rädd för att min bror Roger kommer att få representera en annan MoDorator snart.

Sitter just och beundrar Friscos bild på Ketchupflaskeffekten - Är det såna här effekter det blir av att vara MoDorator?

Knas kompis står tydligen till vänster, men vem är det till höger? NuMo? Frisco? poffa? Hoppas bara att det inte är knas, för då blir jag orolig...

Frisco: knas, detta blåögda oskyldiga stycke. Icke!

knaskamilla: Jag tror nog att de flesta färstår vad "KAta" betydde i det sammanhanget. Men du trodde naturligtvis att det skulle sättas en prick på a:et? Ja se knaz.

Frisco:

Ordet "KAta" hade jag svårt att förstå, men länken var cool! (Min klasskompis var med på bilden.)

scim: Ok, tur att det inte var Frisco. Tackar för infot. .... ... .

Frisco: För sent...Hursomhelst, Timrås gästbok är nerlagd indirekt på grund av en fejd mellan Marcus och någon som kallar sig Friskan, mer än så vet jag inte.

scim: Jaja..... dryg. Hehe. KAta så jag inte lägger ut en länk.

Frisco: "Varfor?" matchar texten du klistrade in. Vilken typ av svar vill du ha på den frågan?

scim: Vad är det för skillnad på varför? och "varfor?"?

Frisco: Frågan du ska ställa dig är "varfor?".

Modorater: varför?

Gastboken som du soker kan inte nas for tillfallet.
Dessa orsaker ar mojliga:
* Ditt favoritlag har ingen gästbok inom HS.
* Den eftersokta gastboken kan vara nerlagd eller tillfalligt stangd.

NuMountain:

Jag har inga intentioner att lägga ner denna gästbok så du kan vara lugn.

Föredömligt av dej att starta en ny tråd, det verka vara väldigt svårt för vissa, inklusive mig.

Ny tråd av ingen anledning
Här skriver man sitt första inlägg i TIKs gästbok på flera månader och då lägger man ner den omedelbaret. Man har underskattat sin förmåga att provocera. Vågar man skriva i den här gästboken kära MoDoratorkollega?

« · 90725