Försäsong är försäsong, huvudsaken är att man får ihop laget tills premiären. Sedan är det väll aldrig fel iof att vinna nån träningsmatch så man får med sig lite positiva saker in i serien. Men att PP ser ut som det gör är väll knappast en chock vi kommer aldrig kunna få ett rejält pp om vi inte plockar in 1-2 riktigt bra pp backar gärna rightare.
Poffa: Så vitt jag vet vann vi en match. Men jag fånade mig väl en aning då man skulle börja med bortförklaringar efter 45 sekunders spel. Skrev väl att det inte är speciellt viktigt med resultatet och då menar jag att det inte egentligen spelar någon roll så länge Harri får de svar han behöver.
Många blivande JVM-spelare i denna truppen. Rundblad, Hedman och Westin. Dessutom kan Tim Erixon vara en kandidat om han får istid i vinter. Tim är Janne Erixons son, han som spelade för Rangers på 80-talet.
shinzawai: Nu får vi börja hitta på ursäkter. Skellefteå har väl spelat fler matcher, de har hemmaplan, de har fler ordinarie spelare med i matchen. Jetlag efter resan upp osv.
Får hoppas Harri finner det han söker. Är ju som sagt inte så viktigt med resultatet, även om man självklart vill att de skall vinna.
Hawerchuk: Hade ju varit intressantare med en online från hockeyligan så man hade kunnat få liveuppdatering på skott mm. Men man får väl nöja sig med detta än så länge.