OTW | = | Overtime Win | (1 P) |
OTL | = | Overtime Lost | (0 P) |
Måste säga att det var ett riktigt tjusigt mål som Skellefteå gjorde när de vann med 2-1. Petterströms passning till Antos var underbar. Fast hade bara Salle klarat av att stå på benen så hade vi ju givetvis inte förlorat mot Skellefteå.
Nähäpp, det kunde vi ju inte. Typiskt nog är det en av våra fd spelare också som avgör.
Då blev det i varje fall en poäng i Skellefte Kraft Arena, återstår att se om vi kan lyckas ta en poäng till.
29-16 i skott efter två perioder. Krizan verkar ha haft mycket att göra hittills i matchen. Ovanligt också att höra beröm för Viklunds och Hedmans agerande, jag som tycker att de alltför ofta tar väldigt konstiga beslut när man försöker passa eller stöta i helt fel lägen och oftast blir helt överspelade.
Trevligt att höra ett kommentatorspar som kan diskutera motståndarna också, till skillnad mot exempelvis i Färjestad där all energi gick åt till att analysera FBKs agerande.
Dream Team: På så sätt, jag var för upptagen med att få till min egen knorr att jag inte upptäckte den.
Typiskt att kompisen ska bli magsjuk precis idag när man hade planerat att se matchen på PPV och får nöja sig med webradion istället. Fast den funkar ganska bra som substitut, än så länge
Ajajaj, tydligen en skaplig tackling på Döme av Prochazka, Döme blev liggande kvar på isen.
Att döma av rapporteringen från Skellefteå så verkar vi också ha en alpin legend i målet denna afton.
Men men. Vi tog en poäng på bortaplan, det i sig får väl duga.