1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

478915 inlägg · 4078 ämnen

Slaget om Västernorrland 2008

« · 1002034 · » Till forumet


Sv: Slaget om Västernorrland 2008
NordaBoy:

"Du ska INTE
Klistra in artiklar från andra hemsidor. Gör då en länk istället."
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Hahl Bundy:
Sant ?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
yaqop: Blev bara så förvånad! Hade inte väntat mig se han på is nå mer denna säsong..
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Jaha då var det bara 1 dag kvar till slutspelet börjar igen då, känns faktiskt inte det minsta speciellt som det brukar göra. Kanske har med fjolårs säsongen att göra. Men men kul att man får se några matcher till i alla fall.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
T T:

Jag spelade x på Borås - Björklöven igår så nog kan jag lägga en slant på det =)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
mattias - 74: I love it. Lova att satsa pengar också.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
mattias - 74: Ni ser. Det blir jobbigt för oss.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
knaskamilla:

Som oberoende så tippar jag 4 - 3 till Modo
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
knaskamilla: Drömma kan man ju. Både sköna drömmar o mardrömmar.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Hahl Bundy:

Äh, sluta fjanta dig. Ni vinner med 4-0 i matcher. Stackars oss.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Wayne Gresky: Det måste vara en av de få som tippar denna skräll i kvartsfinalerna.
Nä, det här tar ni enkelt, tyvärr.
Det blir en tung vår, riktigt tung. 2 år i rad, vad jobbigt.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
En känd modohatare tippar slutspelet:
"Skellefteå blir förstås en munsbit för HV och regerande mästarna Modo får äta upp sitt val. Timrå tar den semifinalplatsen."
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Sitter här och försöker planera hur jag ska lägga upp mitt jobb framöver. Det är ju fanken helt omöjligt när man inte vet om man går vidare från kvarten eller inte, och om man i sådana fall kommer att vara "bäst placerade lag" eller inte. Suck.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Berka:

Vad skrev han just?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Hahl Bundy: HAHAHAHAHAHAHA den va kung!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Wayne Gresky: Är timmy på väg in till spel snart?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Wayne Gresky:

Var ser du det?
Trodde han hade så ont att han knappt kunde köra på träningscykeln för inte så länge sedan.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Timander får sitt specialskydd idag. Han lär inte spela imorgon men förhoppningsvis kan han göra comeback på torsdag.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Hahl Bundy: kläderna fick vi låna av eilert.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Kom över ert hemliga intro med Lückner o Svarten o de övriga i laget till
1: a hemmamatchen.
Mycket imponerande.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
spud: Okej förlåt såg inte att det var ett citat. Annars var de ju som upplagt för ett dåligt skämt.
Game is on, Nu kör vi, Må bästa lag vinna.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Tvåtallar: Det var för mycket begärt att tro att du skulle orka läsa en hel text va?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Tvåtallar: En tall är lik en annan, eller hur menar du?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Wayne Gresky: Nu är ju Per från Sollefteå. Men annars påminner ni ju alla om varandra där uppe. ;-)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
"Per Svartvadet påminner mig om min farfar. Och en finare komplimang kan jag inte ge någon annan människa."
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Gidde: Det hade ju varit det, men de var liksom före min tid.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Gidde:

Hmm, denna hade ju varit mer passande, den första var ju en mix av två låtar...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Wayne Gresky:

Jag som var så säker på att det var denna du länkade till...
Kommentera


Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Långben: Foyn håller ju på Timrå :)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Foyn: börjar ni å svettas redan!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Paddan: Ja det skulle kunna vara en ide det med :), skulle säkert vara populärt :).
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Cyklob: Jag skulle iofs också kunna tänka mig ett Schlaget om Västernorrland, spelarna i de båda lagen får en vecka på sig att skriva och framföra en schlagerlåt. Timrås låt framförs givetvis i Eon Arena och MoDos i Swedbank Arena, detta istället för nationalsången.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Paddan: Ja det är dåligt med istäckta sjöar i dessa tider :), men det vore ganska coolt att spela ett sm slutspel på naturis :)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
shinzawai: Jo dom måste ju tänkt något sådant. Men som du säger kan bli rätt sena kvällar med vid eventuella förlängningar osv.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
oraklet: Lite information om VM i "pond hockey" där de har en tillräckligt stor insjö för att kunna spela tjugotalet matcher samtidigt på planer som ligger sida vid sida med varandra. Fast där spelar man iofs bara fyra mot fyra.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Paddan: Vilken bra ide. Det där med naturis är inte heller så illa Men de behöver ju inte spela på samma plats, det är inte bra för publikintäckter.
Säg att den 7:e matchen spelas på en hockeyrink på en fotbollsarena, fritt vald av bäst placerade lag.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Skulle vilja passa på att gratta Modo till avancemang... Ni har bättre målvakt. Timrå har en sopa som håller Sperrle klass. Jävla skit ! Jag som ville ha FBK... Nu måste man må illa närmsta veckorna.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Cyklob: Det verkar som att de i år tänkt till för att riktigt förvirra hockeypubliken med exempelvis hockeymatcher två dagar efter varandra och starttider som 18.30 och 19.30. Nu väntar jag bara på att man ska bestämma sig för att lägga hela SM-slutspelet på naturis och köra alla matcher samtidigt på samma insjö. Fast så milda som vintrarna är nu så finns det ju snart inga istäckta sjöar längre.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Cyklob: Den där halvtimmen kan nog göra underverk för många vad gäller att hinna till match. Dock kan det bli ruggigt sent vid förlängningar.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
oraklet: Jo jag vart brydd över det. Är det för att man ska försöka locka mer publik till matcherna? tänkte på folk ska slippa stressa efter jobbet osv.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Cyklob: Bra fråga. I år verkar de börja lite när som helst.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
En dum fråga bara men började matcherna 19:30 i fjol med ? eller är det nytt för i år.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
oraklet: Vilken fråga? Jag kör schladd. Jag behöver ingen flaskhals när jag redan har slött comhem-smalband.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
shinzawai: Vad har du för SSID på ditt nätverk och kör du WEP ?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
shinzawai: Ändå bättre var tramset om lottning etc
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
shinzawai: Nejdå jag har tyckt så hela säsongen faktiskt. Men vi har samtidigt många spelare som inte kommit upp i normal klass. Så om dessa börjar producera samt leverera så är det nog ganska jämnt.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Paddan: Sundbyberg är faktist numera en av de mest populära norra förorterna (även om Sumpan är en egen stad och kommun faktist) numera. Djävlar vad de bygger längs Bällstaån där jag bor.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
shinzawai: Hahaha .. så elak var jag inte, även om jag kan tänka mig att det i efterhand kanske kan tolkas så. Greens har tv skärmar, men jag tvivlar på att de har betalkanaler.
Nä, Olearys har alla bord lediga. Jag sitter antingen hemma och ser matchen på comhem eller så blir det kanske något med TIK08 inne i stan någonstans.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Cyklob: Äh du försöker vara ödmjuk för att gardera dig. :)
Kommentera

« · 1002034 · »