1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

481661 inlägg · 4079 ämnen

Slutspelet 2013, MoDos väg mot guldet!

1568237 · » Till forumet


Sv: Slutspelet 2013, MoDos väg mot guldet!
zigge: Tänt var det här! Ska bli kul med vinst. FBK kommer att se ut som en utbränd EPA-traktor när MoDo är klara med dem ikväll.
Kommentera

Sv: Slutspelet 2013, MoDos väg mot guldet!

Icing-Ove: Nu är det dax, att börja elda lusekoftor , lira Cara Mia o annat MooDooistiskt!  Minnas våren 2007.

O ikväll kan vi ringa in till Karlavagnen o berätta vad vi gör inför match. Bara hoppas att det funkar, även ikväll.

Kommentera

Sv: Slutspelet 2013, MoDos väg mot guldet!
J F K: Är det inte såhär jämt då?!, det står så förbannat mycke skit i tidningarna så hälften vore nog!

Lehtuvori har inte visat några kvalitéer alls denna säsong så hur man kan kalla en sån spelare underskattad är för mig ett jätteskämt.

Men ja ja man får ju tycka som man vill.
Kommentera

Sv: Slutspelet 2013, MoDos väg mot guldet!
Berka: Hmm, aftonbladet rankar Lehtivuori som Modos mest underskattade back. Är det inte en förutsättning att man tittar på matcherna innan man häver ur sig någonting som folk ska läsa? Lehtivuori har tyvärr - som du konstaterat - verkligen inte varit bra i vinter. Mycket beroende på att coachingen av backarna hållit lekstadieklass.
Kommentera

Sv: Slutspelet 2013, MoDos väg mot guldet!
Blake: Jag har inge magont alls, jag vet att chanserna att vi tar fbk är osmakligt liten så jag kan inte ens bli nervös!
Dessutom har Ulf under så många gånger visat prov på smaklös coachning så att det skulle börja hända magiska under från en dag till en annan är inte jättetroligt.

Dock finns ju chansen där och större under har ju skett, jag hoppas bara att alla ger gärnet och står upp för Modo hockey,staden, sponsorer och fans på bästa möjliga sätt.

Sen om det ändå inte räcker så är det rättvist att bästa lager gått vidare
Kommentera

Sv: Slutspelet 2013, MoDos väg mot guldet!

Monno: Nej, du är inte ensam, jag vaknade upp 5 imorse och det enda jag tänkte på var matchen ikväll! 

Vad jag nästan mest längtar efter är att se hur Uffe lagt upp taktiken. Ifjol byte han till grishockey som fick SAIK att bli skakiga. Nu var han ju oerhört lugn när Färjestad valde Modo.. spännande! Vad kommer han att göra!?

Kommentera

Sv: Slutspelet 2013, MoDos väg mot guldet!
Bara jag som börjar känna mig nervös och jävligt taggad?!

Försöker sänka förväntningarna men jag vill fan bara att dom kör över dom jävlarna!!
Kommentera


Sv: Slutspelet 2013, MoDos väg mot guldet!

Blake:

Ville bara säga att jag håller stenhårt på er i den här matchserien. Slå ut FBK så skall jag ta en redig fylla. Heja MoDo

Kommentera

Sv: Slutspelet 2013, MoDos väg mot guldet!

Monno: Jag hittade åt Färjestads inofficiella forum och då deras slutspelstråd mot Modo. 

Kan vara fint att titta in där ibland för att förhoppningsvis få gotta sig åt Modovinsterna. 

www.farjestadsbk.forum24.se/farjestadsbk-about9516.html

Kommentera

Slutspelet 2013, MoDos väg mot guldet!
Finns ingen tråd va? Min första startade tråd. :-)

Nu jäklar kör vi! Dax att mala lite kaffebönor!

Heja MoDo friskt humör!
Kommentera

1568237 · »