1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532445 inlägg · 4126 ämnen

Tänk om...?

Sv: Tänk om...?
JK:

I stället för att kommentera vad alla andra har tyckt och tänkt om Gästrin, Jansson, Wästlund m fl kan du väl framföra din egen åsikt. Inte kritisera andra för vad de tycker och tänker. Jag kan till och med börja om du vill.

Jansson - Jag gilla honom inte, men visar han att han duger så är det naturligtvis bra.

Gästrin - En kanonvärvning. Kommer ersätta Öhman. Är redan bra och har mycket potential att ta ur.

Wästlund - Okej, han är en hemvändare. Jag hade dock hellre sett Agu istället.

Vesa - Har fått mycket beröm för sin tid i Troja. Ansågs som en fullgod ersättare till Hirsch. Får han samma utveckling som Hirsch hade i MODO så har vi en mycket stabil ES-målvakt. Om inte så har vi en backup till Riksman.

poffa: Agu var nog inte den forsta B Junior som tog plats direkt i A Jun men hans 18 poang var anda tills denna sasong rekord for backar i MODOs J20. Detta gjorde han som forsta ars B Junior.

Ovikspojkarna Mattias Nilsson/Niclas Wastlund gjorde tillsammans 19 poang och da var de ett ar aldre ocksa. Lind var ocksa sa gott som ordinarie denna sasong och spelade 20 matcher.

Wennerberg(tva ar aldre an Agu) hade 21 poang denna sasong. Agu har helt klart kapacit och jag hoppas MODO inser detta innan nagon annan elitserieklubb signar han.

JK: Du har helt fel. Jag tycker inte som de andra, snarare tvärtom.

MartinSedin: Mattias Nilsson ser att ha varit ordinarie hela säsongen, men sen i Superallsvenskan och kvalserien verkar han inte ha spelat. Han blev skadad??

Wewillwintoday: Fel forum att ställa den fråga kanske...

Wewillwintoday: Annars borde ju Nilsson vara en spelare som vi borde plocka hem, kanske nästa år eller så...

Wewillwintoday: Ok. Nu är det bekräftat, han var skadad hela våren.

poffa: Det ser ju bättre ut iår än ifjol vid den här tiden.

ModoAnte:

Visst gör det. Och har man då i åtanke att MODO för seriösa samtal med Salle och Svarten (JK: du ser, jag säger inte att de är klara) och att man enligt dem själva jobbar hårt på att knyta Haakana till sig så ser det ännu bättre ut.

poffa: Håller med dig ser bra ut om svarten och salle kommer Haakana storlek och tyngd skulle nog vara ett välkommet tillskott men jag saknar en back med offensiva kvaliteter.

ModoAnte:

Räkna inte bort Jansson...:)

« · 286440