1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 526653 inlägg · 4121 ämnen

Tog dom Ryhed ?

Sv: Tog dom Ryhed ?
matsby:
Och Timrå hade domsluten på sin sida i första och andra perioden, han missade ett par solklara checking from behind alternativt boarding bland annat för att inte nämna alla hakningar. Så i slutändan jämnade det ut sig och båda lagen fick åtta utvisningar var (plus Timrås tia som nån snackade till sig från båset, men den räknar jag inte med här eftersom den inte påverkade spelet på något vis).

matsby: Det finns en anledning till att publiken visslar och är partisk under matcherna. - Det lönar sig.

zigge:
Tror nog att alla insåg vilket skämta han var igår, vägrade ta en MoDo utvisning på slutet trotts solklara crosschecking, slashing m.m

skyller absolut inte på domaren, för det är inte han som missar alla våra mål lägen, men någon måtta får det vara, du måste hålla med om att ni hade domsluten mer er hela sista perioden...bedrövligt värre.

matsby: Vi vet alla att Ni TIKare har Ångest som förnamn, diggar Bergman o visar Sjunde Inseglet i paus på försäsongs-matcher.
Men att Du vill ha in varje domare på psyk när Ni förlorar är väl lite väl magstarkt. Jaja, inte lätt att vara TIK, måsta gå kopplad o ej inta rusdrycker på hemmaplan.

matsby: Ryhed var bra igår. Till slut orkade han inte med de dålig förlorarna och började plocka. Bra initiativ.

matsby:
Det är lungt, vi ligger ju före ändå. Alltså, bättre i nästan allt.

Knaskamilla:
Cykeln kan jag nog nu sälja efter den senaste informationen från Foppaland.

Tog dom Ryhed ?
Scim,Poffa,Lumberjack

Tack för att ni tog hand om en förvirrad TIK:are i nöd, var rädd att gå vilse i er mastodanta hall ;-)
Först grattis till vinsten, odiskutabel, ni var minst dåliga för kvällen.
Det tog ju dessutom tills klockan stod på 13.00 i tredje innan jag såg det första matchprogrammet segla ner i TIK avbytarbåset, ni tar er ;-)
(Har Paddan kvar sitt? )
Rykten säger också att Nationella insatsstyrkan var upp och knep Ryhed, han var ju kriminellt dålig, särskilt i tredje,

Han lär ha hamnat på sluten anstalt nu, vet inte om det var en vanlig eller om det var en psykiatrisk.

« · 380836