1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532483 inlägg · 4126 ämnen

Vem tränar laget 2010/11?

1238762 · » Till forumet

Sv: Vem tränar laget 2010/11?
Wayne Gresky: Ja det skulle säkert kunna funka, jag vet tyvärr inte alls vad han är för typ av tränare så jag kan inte ta ställning till det.

McFire: Jag tar gärna Kenta. I det skakiga läge som klubben kommer att befinna sig i de närmaste åren så skulle det kännas bra med en rutinerad kraft i båset.

Nikki Nine: Jag tycker det är helt beroende på vad Herr Andersson har tänkt göra med truppen, ska många lämna? Ska det byggas vidare på de spelare som är här idag? Hur mycket ska vi satsa på juniorerna? För att sedan välja rätt tränare utifrån vad man vill göra.

Personligen vill jag gärna ha in en tränare som Jonas Rönnqvist men förstår att det blir svårt så länge Sundström, Timander, Svartvadet, Jonsson osv spelar. Fram tills dess är det nog bäst att ha en tränare alá Aravirta tror jag.

Vem tränar laget 2010/11?
Vi kan väl ta det i en enskild tråd. Misstycker moderatorer så får ni flytta inlägget om det går.

Vem ska träna laget nästa år tycker ni? Ska Aravirta få fortsatt förtroende? Ska vi satsa på två glada värmlänningar?

Kenta Johansson ryktas till Modo enligt länken nedan. Hade varit intressant och ett stort finger i ansiktet på de små. Eller ska vi ta in någon helt ny? Jonas Rönnqvist?

1238762 · »