El Maco: Ähh det var mest hur bra dom lyckats med sin omarknadsföring då det knappt var nåt folk där alls. Detta satt i perspektiv till att det knappt finns några uteställen i stan för nuvarande.
Men får man x antal mijoner i kommunalt stöd sä behöver man ju inte anstränga sig så mycket antar jag.
Inte natti-natti än men jag tar ändå upp det för det finns såna som borde dra nåt gammalt över sig.
Inatt när jag skrev mitt zzz-inlägg så hade jag precis varit inne på [url=www.parken-ovik.com/]Parkens hemsida[/url] och skrivit ett lite kritiskt inlägg som dom nu har tagit bort. Det verkar som ett moget sätt att ta kritik. Men med tanke på Folkets Park ursprung så är det kanske inte så uppseendeväckande.
[bild]www.speechtracker.net/Bilder/Huvudet%20i%20sanden.gif[/bild]
Frisco: Jag håller med. Synd att kvällen smolkade bägaren lite. Nej, jag somnade inte på soffan utan tog mig till Parken. Men jag hade haft roligare om jag upprepat sömnförseelsen från nån vecka sen. Det var kanske 200 pers på parken och en väldigt brokig åldersspridning (läs mogen) trots ett bra band, Highlights, som borde locka en yngre, modern, publik spelade.
Vart är alla dansanta Övikare som så troget gick på "modernt" förr?
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Paddan: Poffen var väl 8 ifrån om jag minns rätt. Sen sa han att hna spelat på 6-2 så det kan ju ha med saken att göra.