« Föregående · 1905114 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Modo - Mora SCA
Riktigt bra match av Modo, spelet jämnar ut sig i andra men 1:a går till Modo med råge.
Det är mycket känslor och bråk efter väldigt många utvisningar.
En stark tredje period av Modo nu så tror jag vi bärgar segern
Det är mycket känslor och bråk efter väldigt många utvisningar.
En stark tredje period av Modo nu så tror jag vi bärgar segern
+ 1
Sv: Modo - Mora SCA
Eller faktiskt satsa på en som vi "vet" kan vara bra. Jag tror inte på att prova J20 målisar om vi ska ha ett mål att gå upp.
Carey Price hade varit bra!
Carey Price hade varit bra!
Sv: Modo - Mora SCA
Gusse: Jag också. Han har inte alls varit bra än så länge. Står väldigt långt in i målet istället för att gå ut och skära av ytor.
Sv: Modo - Mora SCA
{7639}: Rejält turmål för Mora sedan. Amner skjuter och träffar Hedman så Edman ställs helt. Sedan kanske inte Hedman borde åka fram och skymma egen målvakt.
Sv: Modo - Mora SCA
Men Boork är ju jätte duktig, han visste ju precis hur man skulle få dam laget bli ett topp lag, och nu istället för förlora mot lag som USA och Kanada så förlorar vi mot lag som Japan :)
Sv: Modo - Mora SCA
{7639}: För Boork är det viktigaste att vara intressant. Han är hockeyns svar på Alex Schulman typ.
Sv: Modo - Mora SCA
Nucky: Föredetting som klamrar sig kvar i bruset med åsikter om allt och alla. Ingen att bry sig om.
Sv: Modo - Mora SCA
Heyerdal: På plats och ser matchen.
Modo leder välförtjänt, spelar med ett tempo och en pondus som får en att inte riktigt tro att det är laget från Övik man ser. Riktigt kul!
Mora imponerar inte ännu sålänge, får se hur resten av matchen artar sig.
Oavsett är det SATANS KUL att se ett Modo som är piggt och rappt, och som åker SKRIDSKOR!
Hur många år sedan var det sist?
Nu ger sig Boork in i debatten också, sjukt komiskt..
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/1k9PPQ/modo-tar-ner-trojan-fran-taket--till-forman-for-enstrom
Modo leder välförtjänt, spelar med ett tempo och en pondus som får en att inte riktigt tro att det är laget från Övik man ser. Riktigt kul!
Mora imponerar inte ännu sålänge, får se hur resten av matchen artar sig.
Oavsett är det SATANS KUL att se ett Modo som är piggt och rappt, och som åker SKRIDSKOR!
Hur många år sedan var det sist?
Nu ger sig Boork in i debatten också, sjukt komiskt..
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/1k9PPQ/modo-tar-ner-trojan-fran-taket--till-forman-for-enstrom
+ 1
Sv: Modo - Mora SCA
{5647}:
Ja 15-5 i skott var längesen, och då tyckervi kom in och tog bra avslut.
Ja 15-5 i skott var längesen, och då tyckervi kom in och tog bra avslut.
Sv: Modo - Mora SCA
Ben Perrault: 37 ser riktigt bra ut. Han är nog inte riktigt igång tempomässigt, men han behöver inte många millisekunder på sig för att slå passningarna...
Sv: Modo - Mora SCA
Heyerdal: hoppas Modo orkar hålla tempot o skridskoåkningen hela matchen sett riktigt bra ut framförallt första 15 min, Hedberg ser skicklig ut med puck o bra skridskoåkning, Hägga riktigt bra o Wernblom ser pigg ut
Sv: Modo - Mora SCA
{5647}: ja men nu bjöd Modo på ett mål med slarvigt försvarsspel , lite för många slarvpass sista 5 i egen zon
Sv: Modo - Mora SCA
{5647}: 2-1 Mahsur. jag tycker att det var lite billigt oskymt från blå på plocksidan. Lite slarvigt av Jellvert i egen som.
Klart bra period från Modo och rättvis ledning.
Klart bra period från Modo och rättvis ledning.
Sv: Modo - Mora SCA
{7639}: jag får bara ljud från streamen, ingen bild. Är det för att jag kör från telefonen?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: HAHA!
"Svartvadet borde veta bättre än att säga ja"
"Enström borde veta bättre än att fråga"
Krönikören verkar veta mer än dessa herrar som faktiskt har med saken att göra. Vilken jubelidiot.
"Svartvadet borde veta bättre än att säga ja"
"Enström borde veta bättre än att fråga"
Krönikören verkar veta mer än dessa herrar som faktiskt har med saken att göra. Vilken jubelidiot.
+ 5
Sv: Modo - Mora SCA
{7639}:
Bra konkurrens på backsidan, vilket känns bra då det kan vara både en eller tå borta under säsong. Apropå JVM så är visserligen 3 st med i snacket men knappast troligt att alla får åka. Är karlström på väg att spela till sig en plats i laget...
Bra konkurrens på backsidan, vilket känns bra då det kan vara både en eller tå borta under säsong. Apropå JVM så är visserligen 3 st med i snacket men knappast troligt att alla får åka. Är karlström på väg att spela till sig en plats i laget...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ooops! Någon har visst tittat på för mycket NHL!
hockeybladet.nu/kronika/kronika-vakna-modo-vad-haller-ni-pa-med/
hockeybladet.nu/kronika/kronika-vakna-modo-vad-haller-ni-pa-med/
+ 3
Modo - Mora SCA
35. Isak Edman (34. Erik Hanses)
37. Tobias Enström; 33. Victor Berglund;
29. Victor Aronsson; 26. Tom Hedberg;
63. Tommy Enström; 41. Oscar Hedman;
38. Joakim Hagelin; 22. Jonathan Johnsson; 89. Patrik Karlkvist;
18. Lukas Wernblom; 40. Kalle Jellvert; 11. Kristian Jakobsson;
36. Oscar Pettersson; 12. Victor Öhman; 13. Anton Karlström;
23. Daniel Sylwander; 17. Magnus Hägström; 14. Henrik Björklund;
28. Johan Eriksson; 50. Tim Wahlgren;
Mittmedia startar 19:45.
37. Tobias Enström; 33. Victor Berglund;
29. Victor Aronsson; 26. Tom Hedberg;
63. Tommy Enström; 41. Oscar Hedman;
38. Joakim Hagelin; 22. Jonathan Johnsson; 89. Patrik Karlkvist;
18. Lukas Wernblom; 40. Kalle Jellvert; 11. Kristian Jakobsson;
36. Oscar Pettersson; 12. Victor Öhman; 13. Anton Karlström;
23. Daniel Sylwander; 17. Magnus Hägström; 14. Henrik Björklund;
28. Johan Eriksson; 50. Tim Wahlgren;
Mittmedia startar 19:45.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Ja, kommer ihåg honom som livsfarlig bakåt, men med ett riktigt bra skott.
Har för mig att han bara fick komma in i PP i slutspelet.
Har för mig att han bara fick komma in i PP i slutspelet.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Helt rätt låt alla nummer vara tillgängliga, räcker med att spelarnas namn hissas.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Allt finns på Modo Chanel, intervju med Svarten och Toby.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Det blir 39, han hade frågat Svartvadet och det var ok enligt Allehanda. Fint på nåt sätt då jag antar att han valde 39 i Atlanta pga Svartvadet.
Det blir 39, han hade frågat Svartvadet och det var ok enligt Allehanda. Fint på nåt sätt då jag antar att han valde 39 i Atlanta pga Svartvadet.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Det blir nog 39 för Enström. En ceremoni innan första matchen där Svartvadet överräcker nummer 39 till Enström på "lån" låter som en fantastiskt bra lösning.
Det blir konstigt om Enströms nummer ska pensioneras efter att han lett oss tillbaka till SHL, om undret skulle ske vill säga.
Det blir konstigt om Enströms nummer ska pensioneras efter att han lett oss tillbaka till SHL, om undret skulle ske vill säga.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: ja på den tiden var det mest skotten som imponerade spelet igår från honom imponerade, har utvecklats mycket o var väl i KHL tidigare, Andersson var det ja ;)
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Hette väl Andersson på ”våran” tid?
Minns han som helt ok back men med ett riktigt bra skott, va han inte rightare dessutom?!
Minns han som helt ok back men med ett riktigt bra skott, va han inte rightare dessutom?!
« Föregående · 1905114 · Nästa »
Något att bita i för återvändarfonden :)