« Föregående · 1917152 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Oskarshamn - Modo
Sen vad fan har hänt med vårat PP?!, ett av våra bästa vapen har varit löjlig dåligt senaste matcherna
Sv: Oskarshamn - Modo
atomragnar:
Nej tror jag inte, tkr själv att toppen känns lite bredare i allsvenskan iår. Som vanligt lär minst ett SHL-lag ryka.
Nej tror jag inte, tkr själv att toppen känns lite bredare i allsvenskan iår. Som vanligt lär minst ett SHL-lag ryka.
+ 1
Sv: Oskarshamn - Modo
{5647}: Tyvärr är Hansens ingen toppmålvakt i Allsvenskan längre, på tok för ojämn!
Men sen måste ju hela laget börja jobba, vi vet ju att vi slår Oskarshamn om dom spelar som dom kan, tyvärr är det lite för upp och ner på hela laget.
Men sen måste ju hela laget börja jobba, vi vet ju att vi slår Oskarshamn om dom spelar som dom kan, tyvärr är det lite för upp och ner på hela laget.
+ 1
Sv: Oskarshamn - Modo
Ah tycker också iko känns rappare. Å modo yra i första. Synd att vi inte kunde ta vara på bra spelet i början av andra. Vissa hadr lika gärna kunnat satt. Men vi måste steppa upp pp som fan!!
Sv: Oskarshamn - Modo
Helt otroligt här inne. Ett par mål i baken och alla är neggo. Som vanligt.
+ 1
Sv: Oskarshamn - Modo
bisterfinnen: Vi kommer inte upp i tempo. Oskarshamn är bra, men nog tycker jag att vi borde kunna vinna det här. Fast då får inte Hanses släppa in billiga mål heller.
Sv: Oskarshamn - Modo
bisterfinnen: Det får dom sluta med nu, Modo är ett bättre lag än Oskarshamn och ska vi kunna bevisa det så får dom sluta dricka grogg
+ 2
Sv: Oskarshamn - Modo
Domsjö: Är glappet mellan allsvenskan och shl större iår tro? Vet inte om jag hitills tycker iko eller AIK heller är shl bra Modo är definitivt inte.
Sv: Oskarshamn - Modo
atomragnar: Synd att det föregås av en jättefilmning. killen känner klubban och kastar sig hejdlöst, domaren är långt bort och går på den.
Med en till målvakt skulle jag bytt ut Hanses. För många alldeles för billiga mål. Inga tavlor, men Hanses brukar ta ett par av de där.
Med en till målvakt skulle jag bytt ut Hanses. För många alldeles för billiga mål. Inga tavlor, men Hanses brukar ta ett par av de där.
+ 1
Sv: Oskarshamn - Modo
atomragnar: haha men vilket skådespel och vilken piruett som lade fram utvisningen
Sv: Oskarshamn - Modo
Domsjö: Ologiskt på så sätt att vi varit mycket bättre i andra, men sammantaget helt rättvist.
+ 1
Sv: Oskarshamn - Modo
Gavelo: Yep, årets modo har förmågan att växla upp och höja tempot. Det är ofta det som särskiljer bra lag, oavsett sport.
Det skulle vara intressant att se Modos snittvärden för maximal syreupptagningsförmåga i år och tidigare år. Vågar lova att det är en rejäl förbättring.
Det skulle vara intressant att se Modos snittvärden för maximal syreupptagningsförmåga i år och tidigare år. Vågar lova att det är en rejäl förbättring.
+ 1
Sv: Oskarshamn - Modo
S-vikaren: Det syns verkligen att det är två topplag med bra fart och självförtroende. Mer tillknäppt på något sätt än mot AIK och Leksand.
OIK var riktigt bra och gav oss inte den tiden vi brukar få. visst kan vi gnälla på slarv stundtals, men mest är det nog oik som är riktigt bra. tur att vi också är det:)
OIK var riktigt bra och gav oss inte den tiden vi brukar få. visst kan vi gnälla på slarv stundtals, men mest är det nog oik som är riktigt bra. tur att vi också är det:)
Sv: Oskarshamn - Modo
S-vikaren: Något hände efter ungefär 13 minuters spel, Modo skjuter 5 skott på mål sista 7 och Oskarshamn inte ett enda, då skall tilläggas att dom sköt 15 skott fram till matchminut 13.
+ 1
Sv: Oskarshamn - Modo
modomille: Klassikern. Motståndarna är inte bra. Vi är dåliga.
Nej, Oskarshamn är bättre.
Nej, Oskarshamn är bättre.
Sv: Oskarshamn - Modo
modomille: Ja, där de pressade som värst var mestadels för att vi slarvade så inni H-E i egen zon.
Men det ena ger det andra antar jag..
Men det ena ger det andra antar jag..
+ 1
Sv: Oskarshamn - Modo
{8384}: Haha vilket rån med 1-2 efter första, but i like it :)
/Björka for president
/Björka for president
+ 1
Sv: Oskarshamn - Modo
{8384}: Tycker JJ varit inblandad i det mesta som händer framåt de senaste matcherna, verkar dessutom trivas riktigt bra med Elvenes
Sv: Oskarshamn - Modo
Gusse: Tycker helt tvärtom, inte alls imponerade av dom. Visst fick dom tryck på oss men det var vårat fel då vissa var över aggressiva och andra långsamma i tanken. När vi spelar på våran vanliga nivå så sköljer vi ju över dom...
Sv: Oskarshamn - Modo
Gusse: Sidär...Hockey är inte alltid rättvist😉 Men det har även drabbat Modo i tidigare matcher .
Sv: Oskarshamn - Modo
Gavelo: Oskarshamn är bra. Mycket bra. Förstår att dom ligger trea i tabellen.
+ 1
Sv: Oskarshamn - Modo
Gavelo: Ingen ko på isen, säsongen är lång och grabbarna håller på att lära sig. Vi är jättebästiga.
Se bara på denna intränade variant!!
Å nu 1-2! Vi bara körde lite ”björnen sover” 😂
Se bara på denna intränade variant!!
Å nu 1-2! Vi bara körde lite ”björnen sover” 😂
+ 1
Sv: Oskarshamn - Modo
Eller: ha en modospelare får en crosschecking i ryggen och ramlar framåt. Oik spelare sätter sig på huvudet modo har pucken. Spelet blåses av och tekning flyttas ut... Logiskt
« Föregående · 1917152 · Nästa »