« Föregående · 2063593 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season - 2020
Filiphm: Jo jag förstod det. Mitt svar var inte tänkt att stå i motsats till ditt
+ 2
Sv: Silly season - 2020
Silly: Det har varit mycket prat om att AIK satsar, men jag tycker att dom har egentligen bara en första femma som är i toppklass (Krupic,Windlert,Heinerö,Wiegel,Holm) och någon till som ser okej ut,annars så ser det ganska blekt ut. Målvaktsidan ser också ganska vek ut.
www.eliteprospects.com/team/1/aik
www.eliteprospects.com/team/1/aik
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Dålig koll på dem. Tufft att slussa in unga talanger när MoDo är med i en kapplöpning i HA-toppen mot SHL, känns som att de måste vara överjävligt bra för att få speltid högt upp i linorna. Kul att se Norlinders raketkarriär i alla fall...
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: I samma lag spelar en Vilgot Dahlen som.är från Östersind han med, Är dom släkt? :-)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Hur länge dröjer det innan vi får se nästa Svartvadet ( wilmer) i A lager, Roligt att lill- Timander också är center?
Vem är bäst?
Vem är bäst?
Sv: Silly season - 2020
mikenomad: Nu skrev ju även kompisen din Modano om hudfärgen i sitt inlägg om Hagos kontra Hedberg innan han ändrade.
Men jag håller fullständigt med dig om att det är tråkigt att hudfärgen tas upp i sammanhanget !!
Men jag håller fullständigt med dig om att det är tråkigt att hudfärgen tas upp i sammanhanget !!
+ 3
Sv: Silly season - 2020
Filiphm: Det känns lite ovidkommande i sammanhanget. Emil Berglund och Jonathan Dahlén har också samma hudfärg men ingen skulle väl jämföra dem
+ 11
Sv: Silly season - 2020
Modano:
Vilka spelaregenskaper specifikt tänker du är jämförbara med Hagos?
Hagos var en hårt arbetande defensiv center, Hedberg är vinge med bra skott och är offensiv. Gillar när det smäller på lite.
Vet inte vilka likheter du ser?
Vilka spelaregenskaper specifikt tänker du är jämförbara med Hagos?
Hagos var en hårt arbetande defensiv center, Hedberg är vinge med bra skott och är offensiv. Gillar när det smäller på lite.
Vet inte vilka likheter du ser?
+ 12
Sv: Silly season - 2020
hanzon: Vägrar själv också att ta ut något i förskott innan Glader har presenterat honom !!
+ 1
Sv: Silly season - 2020
En på Twitter skriver om Hedberg
" Han e klar ! "
Kan vi hoppas eller ??
" Han e klar ! "
Kan vi hoppas eller ??
+ 1
Sv: Silly season - 2020
hanzon: Ber om ursäkt till moderatorn, såg att jag klistrade in det i fel tråd. SORRY du får gärna flytta över det!:-)
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Hoppas det finns ett lika generöst företag i Övik,
Patrik Zetterberg får ett välkommet tillskott i kassan.
Storsponsor går in med miljonbelopp i allsvenska klubben
Många idrottsföreningar går på knäna ekonomiskt till följd av den rådande coronapandemin.
Då går ett lokalt företag i Västerås in och tredubblar sin sponsring till hockeyallsvenska Västerås IK med ett belopp som överstiger en miljon kronor,rapporterar VLT.
Många klubbar brottas med ekonomin sedan coronapandemin lamslagit stora delar av samhället. Sponsorerna tvingas hålla i plånboken, vilket gör att intänkterna blir mindre för hockeyklubbarna.
Mitt i krisen får nu hockeyallsvenska Västerås över en miljon skäl att glädjas. Ett lokalt företag i staden går nämligen in och tredubblar sin sponsring till klubben – ett belopp som i längden kommer att överstiga en miljon
Stefan Johansson, som är vd på företaget som omsätter strax under 200 miljoner kronor, vill att pengarna läggs på spelarvärvningar.
– Jag lägger de nya pengarna på en ny värvning, säger Johansson till VLT.
– Vi var "guldsponsor" tidigare vilket ligger på 250 000-300 000 kronor. Nu handlar det om strax över miljonen. Sen skänker vi även tio procent av all försäljning från kunder. Så det blir några hundratusen till.
Patrik Zetterberg får ett välkommet tillskott i kassan.
Storsponsor går in med miljonbelopp i allsvenska klubben
Många idrottsföreningar går på knäna ekonomiskt till följd av den rådande coronapandemin.
Då går ett lokalt företag i Västerås in och tredubblar sin sponsring till hockeyallsvenska Västerås IK med ett belopp som överstiger en miljon kronor,rapporterar VLT.
Många klubbar brottas med ekonomin sedan coronapandemin lamslagit stora delar av samhället. Sponsorerna tvingas hålla i plånboken, vilket gör att intänkterna blir mindre för hockeyklubbarna.
Mitt i krisen får nu hockeyallsvenska Västerås över en miljon skäl att glädjas. Ett lokalt företag i staden går nämligen in och tredubblar sin sponsring till klubben – ett belopp som i längden kommer att överstiga en miljon
Stefan Johansson, som är vd på företaget som omsätter strax under 200 miljoner kronor, vill att pengarna läggs på spelarvärvningar.
– Jag lägger de nya pengarna på en ny värvning, säger Johansson till VLT.
– Vi var "guldsponsor" tidigare vilket ligger på 250 000-300 000 kronor. Nu handlar det om strax över miljonen. Sen skänker vi även tio procent av all försäljning från kunder. Så det blir några hundratusen till.
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Lyssade på en intervju på Corrados twitter från 10 maj, håller igång nu 5 dagar i veckan i Toronto med bl.a rullskridskor.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Minns ett mål av Thomas i A-laget, handledare efter tekning i ”ryllan”.
Minns ett mål av Thomas i A-laget, handledare efter tekning i ”ryllan”.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Svedjeholmenkillarna stack ut här, liknande stats som Niederbach kan iofs varit hjälpta av det var 2 st. Nu kan en del duktiga varit i J18 men oavsett inte så vanligt att spelare kommer över 60p
Svedjeholmenkillarna stack ut här, liknande stats som Niederbach kan iofs varit hjälpta av det var 2 st. Nu kan en del duktiga varit i J18 men oavsett inte så vanligt att spelare kommer över 60p
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Dom 4 T:na i Enströms vinner ändå Tobias, Tommy ,Thomas o Tina :-)
4 syskon!
4 syskon!
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal:
Vill minnas att det snackades om att Hållberg har en bror som skall ha varit rätt bra.
Vill minnas att det snackades om att Hållberg har en bror som skall ha varit rätt bra.
Sv: Silly season - 2020
Costanza:
Han har lite för många NHL-matcher på CVt, och poäng för att inte behöva ta den långa vägen i Europa. Men det visar på kapaciteten hos den typen av spelare, snart skriver Kloos på.
Han har lite för många NHL-matcher på CVt, och poäng för att inte behöva ta den långa vägen i Europa. Men det visar på kapaciteten hos den typen av spelare, snart skriver Kloos på.
Sv: Silly season - 2020
{9105}: Life of Brian fortsätter nog i Lausanne...
Länkar:
Lo statunitense Brian Gibbons dovrebbe giocare dalla prossima stagione a Losanna – HeShootsHeScoores
Lo statunitense Brian Gibbons dovrebbe giocare dalla prossima stagione a Losanna – HeShootsHeScoores
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modorööv: kommande, Styf, Wahlgens tre bröder finns nog fler, Viktor o Oscar ska ju vara med också, Peter Öberg har en bror men spelade inte i Modo tror jag
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Ja, du missade det som är störst: Tre generationer av brödrapar (unikt i hockey-Sverige?): Öhmans!
Lasse och Tore Öhman
Tores söner: Jens och Stefan Öhman
Jens söner (Tores barnbarn): Victor och Oscar (?) Öhman
Det kan inte finnas många såna fall i Hockey-Sverige! Visserligen inte NHL, men ändå... tre generationer av brödrapar.
Lasse och Tore Öhman
Tores söner: Jens och Stefan Öhman
Jens söner (Tores barnbarn): Victor och Oscar (?) Öhman
Det kan inte finnas många såna fall i Hockey-Sverige! Visserligen inte NHL, men ändå... tre generationer av brödrapar.
+ 3
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Tambo behöver en center av Johssons kaliber eller bättre. Fungerar fint det.
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Costanza:
Legace - Kloos - Svenningsson
Ohlsson - Aagaard - Hedberg
Är min giv... ”Äcklig välkomponerat” om du frågar mig.
3 blir då
LP-Jellvert-Olhaver
Där man även byta plats på LP vs Ohlsson i kedjorna och det blir fortfarande fin balans. Man skulle även kunna kasta in Åhström lite varstans i de två och det skulle fortfarande bli bra.
Legace - Kloos - Svenningsson
Ohlsson - Aagaard - Hedberg
Är min giv... ”Äcklig välkomponerat” om du frågar mig.
3 blir då
LP-Jellvert-Olhaver
Där man även byta plats på LP vs Ohlsson i kedjorna och det blir fortfarande fin balans. Man skulle även kunna kasta in Åhström lite varstans i de två och det skulle fortfarande bli bra.
+ 3
Sv: Silly season - 2020
Costanza: Tja.. En tysk går också bra.. Jag håller på samlar burkar nu för bidra till nästa värvning... Tror att den här killens drömmar handlar om att få spela för MoDo!
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Discovery skall tydligen få rättigheter att sända tv4s innehåll. Undra om det ge något som kund. Typ bredare innehåll eller något
« Föregående · 2063593 · Nästa »